Берза

  • aero 828 ▼ -0,24%
  • dinnpb 3.280 ⚫ 0,00%
  • fito 2.800 ⚫ 0,00%
  • ikrb 1.000 ▲ 33,33%
  • impl 3.001 ▲ 0,03%
  • jesv 5.110 ▲ 0,16%
  • jgpk 2.010 ⚫ 0,00%
  • kmbn 2.780 ▼ -0,89%
  • lklg 900 ▲ 50,00%
  • niis 729 ▲ 1,11%
  • rmks 2.608 ⚫ 0,00%
  • tgas 11.000 ⚫ 0,00%
  • tigr 40 ⚫ 0,00%
  • tlkb 6.000 ⚫ 0,00%
  • trgom 950 ⚫ 0,00%
  • vbse 1.200 ⚫ 0,00%
(9. април 2015.)
ПОВЕЋАЊЕ БЕЗБЕДНОСТИ НА ПРУЖНОМ ПРЕЛАЗУ У МАЈУРУ

СА ОНЕ СТРАНЕ ПРУГЕ

Кроз приградско насеље Мајур пролази железничка пруга Рума-Шабац-Зворник. Ова железничка пруга се, на само стотинак метара од центра Мајура, укршта са локалним путем Л4 (улица Цара Душана), који је иначе најкраћа веза, за сва путничка и теретна возила, која из правца Лознице и Богатића иду пут Сремске Митровице и аутопута (преко Чеврнтије).
Са „оне стране пруге“ (у односу на центар насеља) живи око 3.000 становника Мајура. Сви они имају потребу да свакодневно дођу у центар села где су смештени сви јавни објекти (Дом, Месна канцеларија, самопослуга, пошта, пијаца, фудбалско игралиште, основна школа, дечје забавиште, црква, амбуланта, апотека...). Поред овога и око 250 деце свакодневно долази и враћа се из основне школе и дечјег забавишта. И сви они, пешице или колима, прелазе преко необезбеђеног пружног прелаза.
Пружни прелаз у улици Цара Душана у Мајуру је урађен у нивоу и без браника или полубраника. Ниво колосека је виши у односу на околни терен, па су саобраћајнице са обе стране колосека у успону, а поред пута се налазе дубоки путни канали. Са стране пруге до центра Мајура уопште нема пешачких стаза, а са оне друге стране пруге пешачка стаза постоји само са једне (западне) стране и почиње тек када се после пруге пређе и Железничка улица. Тако пешаци, да би прешли преко овог пружног прелаза, морају да иду 30-40 м коловозом улице Цара Душана и локалног пута Л4. Пружни прелаз је осветљен само са једне стране, оне ближе центру, а са оне друге је у потпуном мраку.
Због потребе да се повећа безбедност свих учесника у саобраћају на овом путном прелазу преко железничке пруге, а нарочито деце која свакодневно иду и враћају се из школе, упутили смо иницијативу градским властима да се:
1. Настави са инсистирањем код ЈП „Железнице Србије“ да се на путном прелазу преко железничке пруге у улици Цара Душана у Мајуру уграде браници или полубраници.
2. У улици Цара Душана у Мајуру, са обе стране железничког колосека, изградите тротоаре (пешачке стазе) у дужини од најмање 20 м са сваке стране пруге.
3. На путном прелазу преко железничке пруге, у улици Цара Душана у Мајуру, изградите бар један пешачки прелаз преко железничке пруге.
4. У улици Цара Душана у Мајуру, са обе стране железничког колосека, поставите нова расветна тела и побољшајте осветљење путног прелаза преко железничке пруге.
Грађанска иницијатива “Корак“

Најновији број

21. март 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa