9. april 2015.9. apr 2015.
POVEĆANjE BEZBEDNOSTI NA PRUŽNOM PRELAZU U MAJURU

SA ONE STRANE PRUGE

Kroz prigradsko naselje Majur prolazi železnička pruga Ruma-Šabac-Zvornik. Ova železnička pruga se, na samo stotinak metara od centra Majura, ukršta sa lokalnim putem L4 (ulica Cara Dušana), koji je inače najkraća veza, za sva putnička i teretna vozila, koja iz pravca Loznice i Bogatića idu put Sremske Mitrovice i autoputa (preko Čevrntije).
Sa „one strane pruge“ (u odnosu na centar naselja) živi oko 3.000 stanovnika Majura. Svi oni imaju potrebu da svakodnevno dođu u centar sela gde su smešteni svi javni objekti (Dom, Mesna kancelarija, samoposluga, pošta, pijaca, fudbalsko igralište, osnovna škola, dečje zabavište, crkva, ambulanta, apoteka...). Pored ovoga i oko 250 dece svakodnevno dolazi i vraća se iz osnovne škole i dečjeg zabavišta. I svi oni, pešice ili kolima, prelaze preko neobezbeđenog pružnog prelaza.
Pružni prelaz u ulici Cara Dušana u Majuru je urađen u nivou i bez branika ili polubranika. Nivo koloseka je viši u odnosu na okolni teren, pa su saobraćajnice sa obe strane koloseka u usponu, a pored puta se nalaze duboki putni kanali. Sa strane pruge do centra Majura uopšte nema pešačkih staza, a sa one druge strane pruge pešačka staza postoji samo sa jedne (zapadne) strane i počinje tek kada se posle pruge pređe i Železnička ulica. Tako pešaci, da bi prešli preko ovog pružnog prelaza, moraju da idu 30-40 m kolovozom ulice Cara Dušana i lokalnog puta L4. Pružni prelaz je osvetljen samo sa jedne strane, one bliže centru, a sa one druge je u potpunom mraku.
Zbog potrebe da se poveća bezbednost svih učesnika u saobraćaju na ovom putnom prelazu preko železničke pruge, a naročito dece koja svakodnevno idu i vraćaju se iz škole, uputili smo inicijativu gradskim vlastima da se:
1. Nastavi sa insistiranjem kod JP „Železnice Srbije“ da se na putnom prelazu preko železničke pruge u ulici Cara Dušana u Majuru ugrade branici ili polubranici.
2. U ulici Cara Dušana u Majuru, sa obe strane železničkog koloseka, izgradite trotoare (pešačke staze) u dužini od najmanje 20 m sa svake strane pruge.
3. Na putnom prelazu preko železničke pruge, u ulici Cara Dušana u Majuru, izgradite bar jedan pešački prelaz preko železničke pruge.
4. U ulici Cara Dušana u Majuru, sa obe strane železničkog koloseka, postavite nova rasvetna tela i poboljšajte osvetljenje putnog prelaza preko železničke pruge.
Građanska inicijativa “Korak“

Najnoviji broj

28. mart 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa