2. jul 2015.2. jul 2015.
U SUSRET NOVOJ PRIVATIZACIJI “GLASA PODRINjA“

PERIOD IZAZOVA I MOGUĆNOSTI

Agencija za Privatizaciju je protekle nedelje objavila poziv za učešće u novoj privatizaciji akcionarskog društva „Glas Podrinja“. Tim povodom razgovaramo sa predsednikom Odbora direktora Aleksandrom Živanovićem o aktuelnom trenutku koji će u značajnoj meri odrediti budućnost našeg lista.
Na poziciji predsednika Odbora direktora akcionarskog društva “Glas Podrinja“ se nalazite od jula 2013. godine. Kakva su bila vaša očekivanja kada je poslovanje “Glasa“ u pitanju i kakve rezultate ste postigli u protekloj godini?
-Čast mi je, a istovremeno i velika odgovornost što sam izabran na ovu funkciju i drago mi je što sam prihvatio izazov da zajedno sa zaposlenima u “Glasu Podrinja“ prebrodimo period pun izazova i mogućnosti. A izazova je bilo više nego mogućnosti. Ipak, rezultati koje smo postigli su u okviru očekivanih i planiranih, imajući u vidu promenjiv privredni ambijent. Naravno, uvek težimo da budemo još bolji. Zaključak je jasan ““ imali smo dobar biznis plan i uspešno se nosili sa svim promenama i izazovima na tržištu. Ono što je, takođe, veoma važno jeste nedvosmislena podrška Gradske uprave Grada Šapca, odnosno bivšeg gradonačelnika Miloša Miloševića i aktuelnog i energičnog gradonačelnika Nebojše Zelenovića. Uz njihovu pomoć i razumevanje, mi smo danas u poziciji da se razvijamo i unapređujemo.
“Glas Podrinja“ se ponovo nalazi na listi preduzeća koja će se privatizovati. Vaš komentar?
- Za jednog dobrodržećeg sedamdesetogodišnjaka sigurno prija vest da je impozantan broj onih koji bi da se takmiče i pobede u trci za kupovinu kontrolnog paketa akcija akcionarskog društva “Glas Podrinja“. Šalu na stranu, rukovodstvo i zaposleni su u protekle dve godine od kako nam je “Glas“ poveren tako reći na čuvanje od strane nadležnog Ministarstva i Agencije za privatizaciju, radili zaista kvalitetno i odgovorno tako da budućeg vlasnika očekuje jedan relativno dobar privredni sistem i sasvim sigurno dobra startna pozicija. Mi smo zaista hrabro započeli proces koji je sigurno bio prepun prepreka i raznih iznenađujućih situacija ali je sada brod zvani “Glas Podrinja“ doplovio pred sigurnu luku i očekujemo da će u tu luku isto tako sigurno i uploviti odnosno očekujem da će se privatizacija lista uspešno okončati u planiranom terminu. “Glas Podrinja“ jeste list sa dugom tradicijom ali je moja želja da u budućnosti postane moderna kompanija koju vode perspektivni menadžeri; kompanija koja veoma vodi računa o društveno odgovornom i transparentnom poslovanju. Novina sa modernizovanim sadržajem i vizuelnim identitetom. Firma u kojoj se povrh svega, brine o ljudima ““ zaposlenima, poslovnim partnerima, lokalnoj zajednici i okolini.
Koliko je“Glas Podrinja“ važan za Mačvanski Okrug?
- Ako trajete sve ove godine i imate krug čitalaca koji se povećava koji je manje-više veran listu, onda smo sasvim sigurno važan deo svakog domaćinstva. Znate, “Glas Podrinja“ je u onim srećnim godinama štampan u tiražu koji je značajno prevazilazio današnji tiraž i uvek je bio informativni svetionik u Mačvanskom Okrugu. Svih ovih godina, zaposleni, novinari, urednici i rukovodstva su se svojski trudili da brižljivo i sa poštovanjem očuvaju ime koje je “Glas Podrinja“ stekao. A jedini pravi kapital ako razložimo novinu na sastavne delove jesu ime i jesu ljudi koji čine “Glas“. Zato “Glas Podrinja“ danas uspeh ne meri samo po profitnom nego i doprinosom zajednici u kojoj posluje.
“Jedini pravi kapital ako razložimo novinu na sastavne delove jesu ime i jesu ljudi koji čine “Glas“.“
“Drago mi je što sam prihvatio izazov da zajedno sa zaposlenima u “Glasu Podrinja“ prebrodimo period pun izazova i mogućnosti. A izazova je bilo više nego mogućnosti. Ipak, rezultati koje smo postigli su u okviru očekivanih i planiranih, imajući u vidu promenjiv privredni ambijent.“

Najnoviji broj

18. april 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa