Berza

  • aero 896 ▲ 2,40%
  • dinnpb 3.650 ▲ 1,81%
  • enhl 645 ▲ 0,62%
  • fito 2.801 ⚫ 0,00%
  • irtl 680 ▲ 7,59%
  • kmbn 3.300 ▼ -2,94%
  • kmbnpb 1.250 ▲ 3,65%
  • niis 680 ⚫ 0,00%
  • svrl 560 ⚫ 0,00%
  • tlkb 10.000 ⚫ 0,00%
(5. novembar 2015.)
KOCELjEVA

POČELA IZGRADNjA PEŠAČKOG MOSTA

U ponedeljak je na reci Tamnavi u Koceljevi počela izgradnja još jednog mosta, pešačkog, čiji će raspon biti oko 21 metar dok će širina iznositi dva metra sem na sredini gde će dostići širinu od 3,3. Prema rečima pomoćnika predsednika opštine Branislava Mićića na sredini mosta, i sa jedne i sa druge strane postoji proširenje.
- Prvo se rade temeljne stope, jedna sa jedne a druga sa druge strane. U međuvremenu most se radi u radionici i biće sastavljen iz tri dela. Nakon postavljanja mosta pozabavićemo se stepeništem. Videćemo kako će izgledati novi nasip - rekao je Mićić.
Rok za završetak radova je dva meseca a sredstva u iznosu od pet miliona dinara donirao je Fond za dijasporu.
- Hvala Fondu koji je donirao sredstva za most kojeg ja zovem Most dijaspore. Ipak ta sredstva nisu dovoljna za sve naše želje. Zanimljivo je da će umesto uobičajenih rampi ovde biti postavljene koso podizne sklopive platforme, odnosno električne rampe za invalide. Most predviđa i pristupne staze, rasvetu, predviđa nekakvo parterno uređenje. Samo izgradnja mosta sa onim što se radi u prvoj fazi košta pet miliona dinara plus PDV. Da smo uradili most pre godinu i po dana, bio bi za 1,5 metra niži. Međutim, mi smo zbog one hiljadugodišnje vode podigli most i on je sada za toliko viši, a to znači da je to napravilo dodatne probleme - kaže pomoćnik predsednika opštine i dodaje da će se i ovaj projekat raditi fazno kao što su mnoge stvari u Koceljevi započete tako.
- Na primer, u industrijsku zonu je ubačeno milion evra a počeli smo tako što smo radili fazno, malo kanalizacija, malo struja, saobraćajnice, mic po mic i evo, danas ona živi, niču novi pogoni... - podseća Branislav Mićić.
Kako kaže, veoma brzo će se shvatiti da je ovaj most falio i da je on, zapravo preka potreba. Osim što spaja stanare iste ulice, spaja i žitelje Koceljeve sa leve i desne obale Tamnave.
- Sa ovim mostom rešavamo pešačku komunikaciju i stvaramo uslove da se jednog dana, kada se bude imalo para, pored njega uradi i kolski most. Ispostaviće se da će nam taj kolski biti jako potreban u budućnosti, jer onog momenta kada budu urađeni trotoari u Karađorđevoj onda možemo da menjamo režim saobraćaja i teretni saobraćaj iz Nemanjine ulice izbacimo. To sada, u ovom trenutku deluje kao naučna fantastika, ali ko je mogao da veruje da ćemo uspeti da napravimo 2-3 fabrike u industrijskoj zoni. Moramo imati vizije i ambicije da koristimo resurse koje imamo - zaključio je pomoćnik predsednika koceljevačke opštine.
Koliko će vode proteći Tamnavom dok izmeštanje teretnog saobraćaja iz dela centralne ulice u Koceljevi ne postane realnost pokazaće vreme, ali je sasvim jasno da će pešački most olakšati svakodnevni život velikog broja meštana sedišta opštine.
V. Bošković

Najnoviji broj

11. jul 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa