Инфо

Берза

  • aero 700 ▼ -15,76%
  • akdm 280 ⚫ 0,00%
  • cero 1.000 ⚫ 0,00%
  • dinnpb 3.160 ▼ -1,31%
  • enop 2.850 ▲ 13,95%
  • gfom 240 ▲ 4,35%
  • glos 182 ▼ -0,55%
  • hmbg 510 ⚫ 0,00%
  • impl 3.000 ▼ -0,17%
  • jesv 5.200 ▲ 1,96%
  • kmbn 2.355 ▲ 0,21%
  • kmbnpb 840 ⚫ 0,00%
  • lsta 560 ⚫ 0,00%
  • niis 685 ▼ -0,15%
  • pmli 478 ⚫ 0,00%
  • puns 436 ⚫ 0,00%
  • puue 125 ▲ 4,17%
  • sjpt 173 ▼ -3,35%
  • stup 5.900 ⚫ 0,00%
  • svrl 603 ⚫ 0,00%
  • thhm 229 ⚫ 0,00%
  • trgom 952 ⚫ 0,00%
  • unpr 650 ▲ 30,00%
  • vjdn 671 ⚫ 0,00%
  • vnac 350 ⚫ 0,00%
(5. новембар 2015.)
КОЦЕЉЕВА

ПОЧЕЛА ИЗГРАДЊА ПЕШАЧКОГ МОСТА

У понедељак је на реци Тамнави у Коцељеви почела изградња још једног моста, пешачког, чији ће распон бити око 21 метар док ће ширина износити два метра сем на средини где ће достићи ширину од 3,3. Према речима помоћника председника општине Бранислава Мићића на средини моста, и са једне и са друге стране постоји проширење.
- Прво се раде темељне стопе, једна са једне а друга са друге стране. У међувремену мост се ради у радионици и биће састављен из три дела. Након постављања моста позабавићемо се степеништем. Видећемо како ће изгледати нови насип - рекао је Мићић.
Рок за завршетак радова је два месеца а средства у износу од пет милиона динара донирао је Фонд за дијаспору.
- Хвала Фонду који је донирао средства за мост којег ја зовем Мост дијаспоре. Ипак та средства нису довољна за све наше жеље. Занимљиво је да ће уместо уобичајених рампи овде бити постављене косо подизне склопиве платформе, односно електричне рампе за инвалиде. Мост предвиђа и приступне стазе, расвету, предвиђа некакво партерно уређење. Само изградња моста са оним што се ради у првој фази кошта пет милиона динара плус ПДВ. Да смо урадили мост пре годину и по дана, био би за 1,5 метра нижи. Међутим, ми смо због оне хиљадугодишње воде подигли мост и он је сада за толико виши, а то значи да је то направило додатне проблеме - каже помоћник председника општине и додаје да ће се и овај пројекат радити фазно као што су многе ствари у Коцељеви започете тако.
- На пример, у индустријску зону је убачено милион евра а почели смо тако што смо радили фазно, мало канализација, мало струја, саобраћајнице, миц по миц и ево, данас она живи, ничу нови погони... - подсећа Бранислав Мићић.
Како каже, веома брзо ће се схватити да је овај мост фалио и да је он, заправо прека потреба. Осим што спаја станаре исте улице, спаја и житеље Коцељеве са леве и десне обале Тамнаве.
- Са овим мостом решавамо пешачку комуникацију и стварамо услове да се једног дана, када се буде имало пара, поред њега уради и колски мост. Испоставиће се да ће нам тај колски бити јако потребан у будућности, јер оног момента када буду урађени тротоари у Карађорђевој онда можемо да мењамо режим саобраћаја и теретни саобраћај из Немањине улице избацимо. То сада, у овом тренутку делује као научна фантастика, али ко је могао да верује да ћемо успети да направимо 2-3 фабрике у индустријској зони. Морамо имати визије и амбиције да користимо ресурсе које имамо - закључио је помоћник председника коцељевачке општине.
Колико ће воде протећи Тамнавом док измештање теретног саобраћаја из дела централне улице у Коцељеви не постане реалност показаће време, али је сасвим јасно да ће пешачки мост олакшати свакодневни живот великог броја мештана седишта општине.
В. Бошковић

Најновији број

14. фебруар 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa