Инфо

Берза

  • aero 1.692 ▲ 0,18%
  • agbc 500 ⚫ 0,00%
  • alfa 34.434 ▲ 2,48%
  • amsopb 545 ⚫ 0,00%
  • dinnpb 3.490 ▲ 2,47%
  • enhl 690 ⚫ 0,00%
  • hmbg 510 ⚫ 0,00%
  • jesv 5.105 ▲ 2,08%
  • kmbn 1.905 ▲ 0,26%
  • niis 684 ▲ 0,74%
  • rso1488 127,40 ⚫ 0,00%
  • svrl 600 ⚫ 0,00%
(21. јануар 2016.)
ВРЕМЕ ЗА ВЕЖБАЊЕ

ПОВРАТАК ЗДРАВИМ НАВИКАМА

Време празника је за нама. Уколико вам је за успомену на њих остало неколико килограма вишка не очајавајте: остало је довољно времена да уз неки вид тренинга и кориговану исхрану повратите форму до пролећа. У сваком случају, није реч само о добром изгледу већ и целокупној здравственој слици организма.
-Рекреација је јако битна за комплетно здравствено стање тела и ума. Редовним вежбањем и правилним начином исхране стичемо здраве и позитивне навике и на директан начин смањујемо ефекат стреса. Не постоји старосна граница за вежбање, само адекватан програм који је прилагођен свакој индивидуи. Управо због тога су индивидуални тренинзи нешто у предности у односу на групне начине вежбања. Наравно, доста зависи од особе и њеног карактера, мотивације и жеље за радом. Оптимални унос воде, квалитетних намирница, сна и адекватне рекреације доводе до срећне и задовољне индивидуе – истакла је професорка физичког васпитања и лиценцирани инструктор за пауер плејт Ана Поповић.
Уколико нисте у могућности да издвојите време и новац за одлазак у неку од теретана, за почетак ће бити ефектна и шетња кућног љубимца.
Т.Т.

Најновији број

20. септембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa