Berza

  • aero 1.060 ⚫ 0,00%
  • dinnpb 6.260 ▼ -0,11%
  • enhl 609 ▼ -1,77%
  • gfom 450 ▲ 19,68%
  • glos 490 ▲ 8,89%
  • gsfd 504 ▼ -0,20%
  • impl 3.521 ▲ 0,46%
  • kmbnpb 1.000 ▲ 1,01%
  • niis 745 ▼ -0,13%
  • pdza 10.107 ▼ -3,74%
  • tgas 15.841 ▲ 1,89%
  • trbg 4.620 ▲ 0,52%
  • trgom 945 ⚫ 0,00%
(21. januar 2016.)
VREME ZA VEŽBANjE

POVRATAK ZDRAVIM NAVIKAMA

Vreme praznika je za nama. Ukoliko vam je za uspomenu na njih ostalo nekoliko kilograma viška ne očajavajte: ostalo je dovoljno vremena da uz neki vid treninga i korigovanu ishranu povratite formu do proleća. U svakom slučaju, nije reč samo o dobrom izgledu već i celokupnoj zdravstvenoj slici organizma.
-Rekreacija je jako bitna za kompletno zdravstveno stanje tela i uma. Redovnim vežbanjem i pravilnim načinom ishrane stičemo zdrave i pozitivne navike i na direktan način smanjujemo efekat stresa. Ne postoji starosna granica za vežbanje, samo adekvatan program koji je prilagođen svakoj individui. Upravo zbog toga su individualni treninzi nešto u prednosti u odnosu na grupne načine vežbanja. Naravno, dosta zavisi od osobe i njenog karaktera, motivacije i želje za radom. Optimalni unos vode, kvalitetnih namirnica, sna i adekvatne rekreacije dovode do srećne i zadovoljne individue – istakla je profesorka fizičkog vaspitanja i licencirani instruktor za pauer plejt Ana Popović.
Ukoliko niste u mogućnosti da izdvojite vreme i novac za odlazak u neku od teretana, za početak će biti efektna i šetnja kućnog ljubimca.
T.T.

Najnoviji broj

13. februar 2020.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa