Берза

  • aero 1.705 ▲ 0,18%
  • alfa 33.505 ▼ -1,46%
  • dinnpb 3.480 ⚫ 0,00%
  • enhl 650 ⚫ 0,00%
  • infm 800 ⚫ 0,00%
  • jesv 5.050 ▼ -1,94%
  • kmbn 2.140 ▼ -2,64%
  • ming 500 ▲ 33,33%
  • niis 687 ▼ -0,15%
  • rmks 2.600 ▲ 30,00%
  • sjks 2.300 ⚫ 0,00%
  • sjpt 133 ▼ -13,64%
  • tgas 10.750 ⚫ 0,00%
  • thhm 235 ⚫ 0,00%
  • tigr 41 ⚫ 0,00%
(21. јануар 2016.)
ВРЕМЕ ЗА ВЕЖБАЊЕ

ПОВРАТАК ЗДРАВИМ НАВИКАМА

Време празника је за нама. Уколико вам је за успомену на њих остало неколико килограма вишка не очајавајте: остало је довољно времена да уз неки вид тренинга и кориговану исхрану повратите форму до пролећа. У сваком случају, није реч само о добром изгледу већ и целокупној здравственој слици организма.
-Рекреација је јако битна за комплетно здравствено стање тела и ума. Редовним вежбањем и правилним начином исхране стичемо здраве и позитивне навике и на директан начин смањујемо ефекат стреса. Не постоји старосна граница за вежбање, само адекватан програм који је прилагођен свакој индивидуи. Управо због тога су индивидуални тренинзи нешто у предности у односу на групне начине вежбања. Наравно, доста зависи од особе и њеног карактера, мотивације и жеље за радом. Оптимални унос воде, квалитетних намирница, сна и адекватне рекреације доводе до срећне и задовољне индивидуе – истакла је професорка физичког васпитања и лиценцирани инструктор за пауер плејт Ана Поповић.
Уколико нисте у могућности да издвојите време и новац за одлазак у неку од теретана, за почетак ће бити ефектна и шетња кућног љубимца.
Т.Т.

Најновији број

15. новембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa