9. jul 2009.9. jul 2009.
INTERNET MAGAZIN

SRBIJA, INTERNET, TRŽIŠTE?

Globalna ekonomska kriza je svoj uticaj iskazala u gotovo svim segmentima poslovanja. Uprkos opštim negativnim trendovima, uslovljenim globalnom ekonomskom krizom, prihod po osnovu Internet oglašavanja u svetu i dalje raste. Srbija kao Internet tržište traži svoju šansu u ovim nepovoljnim uslovima i prema najavama koje ovih dana možemo čuti od predstavnika Vlade i stranih korporacija na naše Internet tržište konačno dolaze „veliki“ igrači. Najveća svetska kompanija za promociju Interneta, „Interactiv Advertising Bureau IAB“, otpočela je pripreme za dolazak u Srbiju.
IAB je je planetarni lider kada je reč o promociji Interneta. Dolazak IAB u Srbiju značajno će pospešiti razvoj Interneta, posebno u oblasti digitalnog marketinga, standardizacije i edukacije. Godišnja studija koju su uradile „Interactiv Advertising Bureau Europe“ (IAB Europe) i „PricewaterhouseCoopers LLP“ pokazuje da, uprkos opštim negativnim trendovima, uslovljenim globalnom ekonomskom krizom, prihod po osnovu Internet oglašavanja u svetu i dalje raste. Prema ovoj studiji, u 2008. godini je potrošeno čak 29,5 milijardi evra na oglašavanje preko Interneta - evropsko Internet tržište vredelo je 12,9 milijardi evra, što predstavlja porast od 20 odsto u odnosu na 2007. godinu. U Sjedinjenim Državama oglašavanje preko Interneta je poraslo za 10,6 odsto u 2008. i vredelo je 16,6 milijardi evra. Alan Hero, predsednik i generalni direktor IAB Evrope, kaže: Mi čvrsto verujemo da će Internet industrija nastaviti da raste kroz zamisli, inovacije i ulaganje njenih učesnika...

Najnoviji broj

18. april 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa