Инфо

Берза

  • aero 798 ▼ -0,13%
  • dnos 1.700 ⚫ 0,00%
  • enhl 710 ▼ -1,39%
  • fito 2.907 ▼ -1,46%
  • irtl 622 ▲ 1,47%
  • mtlc 2.000 ⚫ 0,00%
  • niis 720 ▼ -0,69%
  • pltk 13 ⚫ 0,00%
  • prgs 60 ⚫ 0,00%
  • slpp 500 ⚫ 0,00%
  • tigr 47 ▲ 2,17%
  • vdav 4.150 ▲ 1,22%
  • ztpk 500 ⚫ 0,00%
(24. март 2016.)
Активности Друштва учитеља Рађевине

ИНКЛУЗИЈА У ПРАКСИ

Инклузивно образовање, ентузијазам, професионалност. Квалитетно образовање за свако дете. Идентификовање проблема у општини Крупањ
У среду 23. марта у просторијама ОШ „Боривоје Ж. Милојевић“ у Крупњу одржана је трибина „Инклузија у пракси“ у организацији Друштва учитеља Рађевине у оквиру истоименог пројекта који реализује Савез учитеља Србије и финансира Фондација за отворено друштво Србије. Трибини је присуствовало 73 учесника, а теме су биле инклузивно образовање из праксе: наставника, родитеља, ученика, интерресорне комисије.
Циљеви трибине су били размена искустава, примера добре инклузивне праксе и идеја свих актера локалне средине који треба да допринесу остваривању квалитетног образовања за свако дете. Такође, један од циљева је био идентификовање проблема карактеристичних у општини Крупањ и предлога будућих акција у циљу унапређивања инклузивне праксе.
Присутнима се обратила председница Друштва учитеља Рађевине и модератор трибине Весна Лазаревић која је укратко подсетила на разлоге одржавања трибине и поздравила је све присутне учеснике: „Велика помоћ у реализацији инклузивне праксе је ентузијазам и професионалност просветних радника. Неопходно је и даље унапређивати инклузивно образовање, посебно у области вршњачке подршке“.
У току дискусије највише питања се односило на могућност коришћења педагошког асистента и каква је процедура за његово добијање. Школа у Крупњу је ове године добила личног пратиоца за једног ученика који му помаже не само при кретању него и у укупном животу у школи.
Д.Жугић

Најновији број

16. мај 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa