Инфо

Берза

  • aero 799 ▼ -0,13%
  • cero 1.000 ⚫ 0,00%
  • dnos 1.705 ⚫ 0,00%
  • impl 3.125 ▼ -4,05%
  • ineu 31.242 ▲ 0,17%
  • kmbn 2.798 ▼ -1,06%
  • kmbnpb 1.165 ⚫ 0,00%
  • kopb 5.100 ▲ 2,00%
  • mtlc 2.011 ▼ -1,85%
  • niis 747 ▲ 0,27%
  • prgs 38 ▲ 26,67%
  • puns 436 ⚫ 0,00%
  • sjpt 180 ⚫ 0,00%
  • vdav 4.100 ⚫ 0,00%
  • vzen 175 ⚫ 0,00%
(21. април 2016.)
РЕЧЕНИЦА ДВЕ О ЗДРАВОЈ ИСХРАНИ

ДОРУЧАК

Многи започињу дан празног стомака, али прескакањем доручка, можете проузроковати низ здравствених проблема, јер је ово један од најважнијих оброка.
После спавања организму је потребна енергија коју може да добије само из квалитетно изабраних намирница. Редован јутарњи оброк веома је битан и за регулисање метаболизма. Чак и ако сте на дијети без доручка не започињите дан.
За почетак је најважније да раније устанете, јер је многима недостатак времена изговор за прескакање доручка. Потом, ако не радите јутарње вежбе, бар мало прошетајте, скувајте кафу, попијте чашу млека, воде или природног цеђеног сока. Јутарњи оброк треба да се састоји од лаганих намирница које вам неће оптеретити стомак. То може да буде интегрално пециво, лаган сендвич без тешких намаза, јогурт или млеко. И наравно, на крају, не заборавите на воћку. Ако вам више прија нешто слатко за доручак, одличан избор су мед или мусли.
Нутрициониста Ана Поповић

Најновији број

25. април 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa