Инфо

Берза

  • aero 1.700 ▲ 0,30%
  • akdm 350 ⚫ 0,00%
  • alfa 34.000 ▲ 0,03%
  • dinnpb 3.425 ⚫ 0,00%
  • epen 13.000 ▼ -2,26%
  • fito 2.800 ⚫ 0,00%
  • impl 3.002 ▼ -4,73%
  • infm 800 ▲ 6,67%
  • jesv 5.052 ▲ 0,04%
  • mtlc 2.041 ▲ 0,05%
  • niis 687 ⚫ 0,00%
  • nssj 500 ⚫ 0,00%
  • sjpt 154 ▲ 2,67%
  • svrl 622 ⚫ 0,00%
  • tgas 10.802 ▼ -1,80%
  • thhm 235 ⚫ 0,00%
  • vitl 900 ▼ -0,11%
  • ztpk 418 ▼ -0,48%
(21. април 2016.)
РЕЧЕНИЦА ДВЕ О ЗДРАВОЈ ИСХРАНИ

ДОРУЧАК

Многи започињу дан празног стомака, али прескакањем доручка, можете проузроковати низ здравствених проблема, јер је ово један од најважнијих оброка.
После спавања организму је потребна енергија коју може да добије само из квалитетно изабраних намирница. Редован јутарњи оброк веома је битан и за регулисање метаболизма. Чак и ако сте на дијети без доручка не започињите дан.
За почетак је најважније да раније устанете, јер је многима недостатак времена изговор за прескакање доручка. Потом, ако не радите јутарње вежбе, бар мало прошетајте, скувајте кафу, попијте чашу млека, воде или природног цеђеног сока. Јутарњи оброк треба да се састоји од лаганих намирница које вам неће оптеретити стомак. То може да буде интегрално пециво, лаган сендвич без тешких намаза, јогурт или млеко. И наравно, на крају, не заборавите на воћку. Ако вам више прија нешто слатко за доручак, одличан избор су мед или мусли.
Нутрициониста Ана Поповић

Најновији број

8. новембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa