Инфо

Берза

  • aero 1.650 ▼ -1,55%
  • dinnpb 3.480 ▼ -0,29%
  • impl 3.153 ▼ -1,47%
  • jesv 5.150 ⚫ 0,00%
  • kmbn 1.910 ▲ 0,26%
  • niis 679 ▼ -0,29%
  • puue 270 ⚫ 0,00%
  • rvst 1.950 ⚫ 0,00%
  • sjpt 151 ▲ 5,59%
  • svrl 600 ⚫ 0,00%
  • tgas 10.995 ▼ -0,05%
  • trbg 2.601 ▼ -13,30%
  • vbse 850 ▲ 1,31%
  • vtsr 650 ▲ 30,00%
  • vzas 80 ⚫ 0,00%
(5. мај 2016.)
РеЧеница две о здравој исхрани

НАЈБОЉИ БИЉНИ ИЗВОРИ ГВОЖЂА

Гвожђе је важан минерал који обавља разне функције у телу, али му је главна да транспортује кисеоник кроз тело и учествује у изградњи црвених крвних зрнаца. Гвожђе је есенцијални нутријент, што значи да се мора унети храном. Препоручени дневни унос је 18 милиграма (у просеку). Међутим, количина гвожђа коју ће ваше тело апсорбовати делимично зависи од тога колике залихе гвожђа већ имате у организму.
Мањак гвожђа може довести до анемије, која се манифестује низом симптома који нису баш јасни, као што је нпр. умор. Најпоузданији начин да сазнате да ли имате довољно гвожђа је лабораторијска анализа крви.
Најбољи биљни извори гвожђа су: бундевино семе, спанаћ, какао и црна чоколада, сусамово семе и сушене кајсије.
Приредила нутрициониста Ана Поп&

Најновији број

20. септембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa