Инфо

Берза

  • aero 1.695 ▼ -0,24%
  • alfa 33.990 ▼ -0,03%
  • crfs 6.000 ▼ -29,41%
  • enhl 680 ▼ -7,48%
  • glos 181 ▼ -8,59%
  • impl 3.151 ▲ 5,00%
  • jesv 5.050 ⚫ 0,00%
  • kmbn 2.141 ▲ 4,08%
  • niis 687 ▲ 0,15%
  • rmks 2.000 ▲ 8,28%
  • rso1488 119,68 ▼ -6,06%
  • rso18171 107,65 ▲ 0,50%
  • sjpt 150 ⚫ 0,00%
  • thhm 235 ⚫ 0,00%
  • ztpk 420 ⚫ 0,00%
(5. мај 2016.)
РеЧеница две о здравој исхрани

НАЈБОЉИ БИЉНИ ИЗВОРИ ГВОЖЂА

Гвожђе је важан минерал који обавља разне функције у телу, али му је главна да транспортује кисеоник кроз тело и учествује у изградњи црвених крвних зрнаца. Гвожђе је есенцијални нутријент, што значи да се мора унети храном. Препоручени дневни унос је 18 милиграма (у просеку). Међутим, количина гвожђа коју ће ваше тело апсорбовати делимично зависи од тога колике залихе гвожђа већ имате у организму.
Мањак гвожђа може довести до анемије, која се манифестује низом симптома који нису баш јасни, као што је нпр. умор. Најпоузданији начин да сазнате да ли имате довољно гвожђа је лабораторијска анализа крви.
Најбољи биљни извори гвожђа су: бундевино семе, спанаћ, какао и црна чоколада, сусамово семе и сушене кајсије.
Приредила нутрициониста Ана Поп&

Најновији број

8. новембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa