Инфо

Берза

  • aero 1.705 ▲ 0,24%
  • ctvb 510 ⚫ 0,00%
  • dinnpb 3.409 ▼ -0,12%
  • enhl 651 ▲ 0,15%
  • fint 510 ▲ 0,99%
  • glos 180 ▼ -0,55%
  • gsfd 357 ▼ -32,00%
  • jesv 5.050 ▼ -0,04%
  • jgelm 2.977 ⚫ 0,00%
  • jmbn 10.500 ▲ 14,49%
  • kmbn 2.101 ▲ 0,05%
  • mtlc 2.015 ▼ -0,74%
  • niis 681 ▼ -0,29%
  • rso1478 121,00 ⚫ 0,00%
  • rso1488 127,40 ▲ 6,45%
  • sjpt 132 ▼ -0,75%
  • svrl 622 ⚫ 0,00%
  • vzas 77 ▼ -23,00%
(5. мај 2016.)
САВЕТИ ЗА ВЕЖБАЊЕ

ИСКОРАК

Искорак је изврсна вежба за јачање и изградњу мишића ногу и задњице: мишића натколенице и мишића глутеалне регије. Ова вежба може се изводити у више варијанти ““ у зависности о доступности опреме, али и мишићним скупинама на којима желите ставити више нагласка. Наиме, дужина искорака (удаљеност позиција стопала) одређује активацију појединих мишићних скупина. Што је искорак већи, то ће вам више бити активирана задња ложа, а што је искорак краћи - активација ће бити усмеренија на квадрицепсе. Мишићи глутеалне регије активирани су током свих варијација извођења ове вежбе.
Како правилно изводити искорак?
Станите усправно, стопала поставите у ширини рамена, руку опружених уз тело.
Поглед усмерите равно испред себе, изравнајте леђа и затегните стомачне мишиће.
Закорачите напред, ослањајући се прво о пету, а потом и о цело стопало. Корак треба да буде толико дугачак да се стопало задње ноге подиже од тла.
Спустите се, док удишете, док се колено предње ноге не спусти до угла од 90 степени, задржавајући тежину тела на задњој нози. Пазите да колено предње ноге не пређе замишљену линију ножних прста исте ноге.
Гурните се према горе из предњег стопала, док издишете.
Поновите исти покрет до жељеног броја понављања, а потом замените ногу те поновите исто.
Тренинг центар Х2О

Најновији број

15. новембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa