Berza

  • aero 830 ▼ -1,19%
  • coka 9.707 ▼ -2,93%
  • dinnpb 4.000 ▲ 7,93%
  • dnos 2.400 ▲ 4,35%
  • enhl 683 ▼ -2,43%
  • hmbg 750 ▲ 12,61%
  • impl 3.350 ▲ 4,33%
  • kmbn 3.241 ▲ 1,28%
  • kmbnpb 1.350 ⚫ 0,00%
  • niis 685 ▲ 0,29%
  • puue 156 ▼ -3,11%
  • rmbg 29 ▲ 16,00%
  • stup 5.904 ▼ -0,05%
(5. maj 2016.)
SAVETI ZA VEŽBANjE

ISKORAK

Iskorak je izvrsna vežba za jačanje i izgradnju mišića nogu i zadnjice: mišića natkolenice i mišića glutealne regije. Ova vežba može se izvoditi u više varijanti ““ u zavisnosti o dostupnosti opreme, ali i mišićnim skupinama na kojima želite staviti više naglaska. Naime, dužina iskoraka (udaljenost pozicija stopala) određuje aktivaciju pojedinih mišićnih skupina. Što je iskorak veći, to će vam više biti aktivirana zadnja loža, a što je iskorak kraći - aktivacija će biti usmerenija na kvadricepse. Mišići glutealne regije aktivirani su tokom svih varijacija izvođenja ove vežbe.
Kako pravilno izvoditi iskorak?
Stanite uspravno, stopala postavite u širini ramena, ruku opruženih uz telo.
Pogled usmerite ravno ispred sebe, izravnajte leđa i zategnite stomačne mišiće.
Zakoračite napred, oslanjajući se prvo o petu, a potom i o celo stopalo. Korak treba da bude toliko dugačak da se stopalo zadnje noge podiže od tla.
Spustite se, dok udišete, dok se koleno prednje noge ne spusti do ugla od 90 stepeni, zadržavajući težinu tela na zadnjoj nozi. Pazite da koleno prednje noge ne pređe zamišljenu liniju nožnih prsta iste noge.
Gurnite se prema gore iz prednjeg stopala, dok izdišete.
Ponovite isti pokret do željenog broja ponavljanja, a potom zamenite nogu te ponovite isto.
Trening centar H2O

Najnoviji broj

22. avgust 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa