RAMPA NA REKONSTRUISANOM PRUŽNOM PRELAZU U MAJURU VAN FUNKCIJE
LUTRIJA NA PRELAZU
Nedavno otvoren obezbeđen pružni prelaz u Majuru u ponedeljak nije bio u funkciji. Isključivo zahvaljujući obazrivosti ostalih učesnika u saobraćaju izbegnuta je tragedija.
Obezbeđen pružni prelaz u centru Majura otvoren je 21. marta, u prisustvu ministarke građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorane Mihajlović i visokih funkcionera Železnica Srbije. Tom prilikom za ovaj prelaz je rečeno da je najnebezbedniji u Srbiji, te da će sa rampama i svetlosnom signalizacijom postati jedan od bezbednijih. Da to nije tačno uverili su se meštani Majura u ponedeljak oko 22 sata i 30 minuta, u momentu prolaska teretnog voza preko ovog prelaza. U tom trenutku niti je rampa bila spuštena, niti je radila svetlosna signalizacija. Prema rečima stanovnika najvećeg šabačkog prigradskog naselja, ovakvi slučajevi zabeleženi su još nekoliko puta u protekla dva meseca. O konkretnom problemu obavestili smo Železnice Srbije i tražili odgovor na pitanje zbog čega najmoderniji pružni prelaz u državi, u čiju je rekonstrukciju uloženo 100. 000 evra, nije u funkciji, ali odgovor nismo dobili. Slične situacije dešavale su se i ranije, na drugim pružnim prelazima na području Šapca, poput onog na Severozapadnoj transferzali, ali ni tada nadležni nisu bili raspoloženi za davanje bilo kakvih komentara.
Obezbeđen pružni prelaz u centru Majura otvoren je 21. marta, u prisustvu ministarke građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorane Mihajlović i visokih funkcionera Železnica Srbije. Tom prilikom za ovaj prelaz je rečeno da je najnebezbedniji u Srbiji, te da će sa rampama i svetlosnom signalizacijom postati jedan od bezbednijih. Da to nije tačno uverili su se meštani Majura u ponedeljak oko 22 sata i 30 minuta, u momentu prolaska teretnog voza preko ovog prelaza. U tom trenutku niti je rampa bila spuštena, niti je radila svetlosna signalizacija. Prema rečima stanovnika najvećeg šabačkog prigradskog naselja, ovakvi slučajevi zabeleženi su još nekoliko puta u protekla dva meseca. O konkretnom problemu obavestili smo Železnice Srbije i tražili odgovor na pitanje zbog čega najmoderniji pružni prelaz u državi, u čiju je rekonstrukciju uloženo 100. 000 evra, nije u funkciji, ali odgovor nismo dobili. Slične situacije dešavale su se i ranije, na drugim pružnim prelazima na području Šapca, poput onog na Severozapadnoj transferzali, ali ni tada nadležni nisu bili raspoloženi za davanje bilo kakvih komentara.
M.S.M.
Najnoviji broj
28. mart 2024.