Берза

  • aero 1.705 ▲ 0,18%
  • alfa 33.506 ▼ -1,45%
  • dinnpb 3.480 ⚫ 0,00%
  • enhl 651 ▲ 0,15%
  • infm 800 ⚫ 0,00%
  • jesv 5.052 ▼ -1,90%
  • kmbn 2.131 ▼ -3,05%
  • kmbnpb 681 ⚫ 0,00%
  • ming 500 ▲ 33,33%
  • niis 688 ⚫ 0,00%
  • rmks 2.600 ▲ 30,00%
  • sjks 2.300 ⚫ 0,00%
  • sjpt 133 ▼ -13,64%
  • tgas 10.750 ⚫ 0,00%
  • thhm 235 ⚫ 0,00%
  • tigr 41 ⚫ 0,00%
(7. јул 2016.)

Бренд

Инат се често спомиње као једна од најпрепознатљивијих особина српског народа. Од прилике до прилике, умемо и некако полупоносно да истакнемо ту особину. Неки тврде да је то чак и наш бренд.
Инат, истина, понекад уме да буде користан, понекад баш и не, али проблем је што у последње време изгледа као да озбиљно посустаје. Тај инат. Све га је мање. Све се мање инатимо, на неправду нарочито, и све се више, заједно са тим својим инатом, повлачимо пред новим српским брендом ““ бахатошћу.
А ко и зашто жели да бахатост наметне као нови српски бренд? Не знамо тачно. Али можемо да питамо политичаре који се захваљујући њој преко ноћи енормно богате. Политичаре који, захваљујући бахатости, преко ноћи постају дипломци, доктори, магистри, а не знају ни шта су ни где завршили, докторирали и магистрирали. Можемо да питамо и политичаре који захваљујући бахатости напредују на политичкој и друштвеној лествици упркос бројним бламовима, доказаној глупости, необразованости и недостатку било каквог морала, скрупула и образа. А можемо да питамо и онога ко те „квалитете“, који би у свакој нормалној и пристојној земљи били презрени, цени и награђује.
За то ко гура нови бренд можемо питати и учеснике ријалитија, све те звезде и „звезде“ које падају на најниже могуће гране у трци за новцем, стицањем нове славе или подгревањем старе. Можемо то питање поставити и власницима телевизија који овим претходнима дају простор за ваљање у блату.
Можемо то питати и комуналне полицајце који малтретирају целу једну пијацу, а онога ко се мало више супротстави малтретирају док га не стрефи инфаркт. Можда бисмо то могли да питамо и оне момке који су под фантомкама срушили цео један кварт усред главног града, али нажалост не знамо ко су.
Вероватно то питање можемо поставити и себи самима, посебно онима међу нама који су бахатост временом усвојили као сопствени манир, јер ако могу Вучић и Змај од Шипова, па што не би могли и они?
А можда уопште ни не морамо да тражимо одговор на ово питање. Можда је најбоље да једноставно званично брендирамо бахатост, кад већ нисмо ономад брендирали ајвар. Да бар нешто буде стварно наше.
ЗОРАН КЕСИЋ И ЊУЗНЕТ

Најновији број

15. новембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa