Инфо

Берза

  • aero 1.687 ▲ 0,24%
  • alfa 33.600 ⚫ -0,00%
  • dinnpb 3.480 ⚫ 0,00%
  • epen 14.000 ▲ 4,46%
  • fito 2.800 ⚫ 0,00%
  • gfom 148 ⚫ 0,00%
  • irtl 560 ⚫ 0,00%
  • kmbn 1.900 ▲ 0,80%
  • mtlc 2.037 ▲ 1,85%
  • niis 688 ▲ 1,18%
  • rmks 1.570 ▲ 4,53%
  • rso1491 141,90 ▲ 0,54%
  • rvst 1.950 ⚫ 0,00%
  • sjpt 140 ▲ 3,70%
  • tgas 11.000 ⚫ 0,00%
  • vzas 80 ⚫ 0,00%
(14. јул 2016.)
Савети за веЖбање

ДОЊИ СТОМАК

Подизање ногу
Основна вежба, често коришћена. У току рада обавезно мало савијте ноге у зглобу колена а стомак затегните да смањите закривљеност кичме у слабинском делу.
Повлачење лопте
ногама
Потребно је мало времена да се савлада балансирање на пилатес лопти. У почетној позицији тело мора бити потпуно опружено. Повлачити лопту стопалима све док колена не дођу скоро до груди.
Гурање ногу у вис из лежећег положаја
Ово је можда најбоља вежба за доње трбушњаке јер анулира активацију снажних мишића прегибача кука. Главни акценат код технике је на ротацији карлице према напред и горе чиме се последично ноге дижу у вис. Ову вежбу морате радити полагано и контролисано да би осетили жарење у доњем делу стомака. Шаке само положите на под, немојте користити снагу руку за подизање кукова и ногу.
Ана Поповић, пауер плејт инструкm

Најновији број

13. септембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa