Инфо

Берза

  • aero 1.701 ▼ -0,23%
  • dinnpb 3.413 ▼ -1,93%
  • dnos 1.250 ▲ 2,46%
  • enhl 650 ▼ -0,15%
  • fint 505 ▲ 1,00%
  • fito 2.800 ⚫ 0,00%
  • gmon 1.800 ⚫ 0,00%
  • gsfd 525 ▲ 50,00%
  • impl 3.001 ▼ -0,03%
  • jmbn 9.171 ▲ 5,41%
  • kmbn 2.100 ▼ -1,45%
  • niis 683 ▼ -0,44%
  • rso16144 103,91 ▼ -1,96%
  • svrl 622 ⚫ 0,00%
  • tgas 10.800 ▲ 0,47%
  • thhm 235 ⚫ 0,00%
(14. јул 2016.)
Савети за веЖбање

ДОЊИ СТОМАК

Подизање ногу
Основна вежба, често коришћена. У току рада обавезно мало савијте ноге у зглобу колена а стомак затегните да смањите закривљеност кичме у слабинском делу.
Повлачење лопте
ногама
Потребно је мало времена да се савлада балансирање на пилатес лопти. У почетној позицији тело мора бити потпуно опружено. Повлачити лопту стопалима све док колена не дођу скоро до груди.
Гурање ногу у вис из лежећег положаја
Ово је можда најбоља вежба за доње трбушњаке јер анулира активацију снажних мишића прегибача кука. Главни акценат код технике је на ротацији карлице према напред и горе чиме се последично ноге дижу у вис. Ову вежбу морате радити полагано и контролисано да би осетили жарење у доњем делу стомака. Шаке само положите на под, немојте користити снагу руку за подизање кукова и ногу.
Ана Поповић, пауер плејт инструкm

Најновији број

15. новембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa