Berza

  • aero 896 ▲ 3,11%
  • dinnpb 3.606 ▼ -1,21%
  • enhl 645 ⚫ 0,00%
  • kmbnpb 1.298 ▲ 0,23%
  • niis 680 ⚫ 0,00%
  • utsi 1.300 ▼ -13,33%
(14. jul 2016.)
Saveti za veŽbanje

DONjI STOMAK

Podizanje nogu
Osnovna vežba, često korišćena. U toku rada obavezno malo savijte noge u zglobu kolena a stomak zategnite da smanjite zakrivljenost kičme u slabinskom delu.
Povlačenje lopte
nogama
Potrebno je malo vremena da se savlada balansiranje na pilates lopti. U početnoj poziciji telo mora biti potpuno opruženo. Povlačiti loptu stopalima sve dok kolena ne dođu skoro do grudi.
Guranje nogu u vis iz ležećeg položaja
Ovo je možda najbolja vežba za donje trbušnjake jer anulira aktivaciju snažnih mišića pregibača kuka. Glavni akcenat kod tehnike je na rotaciji karlice prema napred i gore čime se posledično noge dižu u vis. Ovu vežbu morate raditi polagano i kontrolisano da bi osetili žarenje u donjem delu stomaka. Šake samo položite na pod, nemojte koristiti snagu ruku za podizanje kukova i nogu.
Ana Popović, pauer plejt instrukm

Najnoviji broj

11. jul 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa