Инфо

Берза

  • aero 645 ▼ -6,52%
  • alfa 33.000 ⚫ 0,00%
  • dinnpb 3.150 ▼ -0,38%
  • hmbg 510 ⚫ 0,00%
  • ikrb 60 ▲ 20,00%
  • impl 3.001 ▼ -0,07%
  • kmbn 2.375 ▲ 0,81%
  • kmbnpb 866 ▲ 3,10%
  • kopb 4.800 ⚫ 0,00%
  • niis 685 ⚫ 0,00%
  • pmli 450 ▼ -5,86%
  • sjpt 174 ▲ 0,58%
  • slmh 4.500 ⚫ 0,00%
  • stup 5.900 ⚫ 0,00%
  • vjdn 671 ⚫ 0,00%
  • ztpk 445 ⚫ 0,00%
(14. јул 2016.)
Савети за веЖбање

ДОЊИ СТОМАК

Подизање ногу
Основна вежба, често коришћена. У току рада обавезно мало савијте ноге у зглобу колена а стомак затегните да смањите закривљеност кичме у слабинском делу.
Повлачење лопте
ногама
Потребно је мало времена да се савлада балансирање на пилатес лопти. У почетној позицији тело мора бити потпуно опружено. Повлачити лопту стопалима све док колена не дођу скоро до груди.
Гурање ногу у вис из лежећег положаја
Ово је можда најбоља вежба за доње трбушњаке јер анулира активацију снажних мишића прегибача кука. Главни акценат код технике је на ротацији карлице према напред и горе чиме се последично ноге дижу у вис. Ову вежбу морате радити полагано и контролисано да би осетили жарење у доњем делу стомака. Шаке само положите на под, немојте користити снагу руку за подизање кукова и ногу.
Ана Поповић, пауер плејт инструкm

Најновији број

14. фебруар 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa