Berza

  • aero 845 ▲ 0,12%
  • enhl 700 ⚫ 0,00%
  • fito 2.899 ⚫ 0,00%
  • glos 350 ▲ 20,27%
  • gmon 2.111 ▲ 0,24%
  • niis 685 ⚫ 0,00%
  • rso15102 123,70 ▼ -0,33%
  • rso18171 109,59 ▲ 5,99%
  • svrl 520 ▲ 0,97%
  • tgas 12.001 ▲ 0,01%
  • tlkb 10.000 ⚫ 0,00%
(14. jul 2016.)
REČ DVE O ZDRAVOJ ISHRANI

BANANA POSLE TRENINGA

Banana je odličan izvor energije, a sadrži puno vitamina i minerala od kojih je dobro spomenuti fosfor, magnan, magnezijum, kalijum, vitamin A, B6, folnu kiselinu i vitamin C.
Za crnu čokoladu sa 75% kakaa možemo reći da je pravi rudnik antioksidanasa, za razliku od komercijalno dostupne čokolade koja je krcata šećerima. Puter od kikirikija je veoma ukusna namirnica, odličan je izvor proteina, vlakana i minerala.
Ova poslastica bogata proteinima, ugljenim hidratima i zdravim mastima, vrlo lako i brzo se sprema, a predstavlja značajan priliv energije za jedan obrok pre treninga.
Sastojci:
4 banane
puter od kikirikija
100 g crne čokolade (75% kakaa)

Priprema:
Dok se čokolada topi na tihoj vatri, isecite četvrtinu banane i ostatak popunite puterom od kikirikija. Istopljenu čokoladu prelijte preko banana i sve to ostavite u frižider na dva sata.
Ana Popović, nutricionista

Najnoviji broj

15. avgust 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa