Берза

  • aero 1.705 ▲ 0,18%
  • alfa 33.506 ▼ -1,45%
  • dinnpb 3.480 ⚫ 0,00%
  • enhl 651 ▲ 0,15%
  • infm 800 ⚫ 0,00%
  • jesv 5.052 ▼ -1,90%
  • kmbn 2.131 ▼ -3,05%
  • kmbnpb 681 ⚫ 0,00%
  • ming 500 ▲ 33,33%
  • niis 688 ⚫ 0,00%
  • rmks 2.600 ▲ 30,00%
  • sjks 2.300 ⚫ 0,00%
  • sjpt 133 ▼ -13,64%
  • tgas 10.750 ⚫ 0,00%
  • thhm 235 ⚫ 0,00%
  • tigr 41 ⚫ 0,00%
(14. јул 2016.)
РЕЧ ДВЕ О ЗДРАВОЈ ИСХРАНИ

БАНАНА ПОСЛЕ ТРЕНИНГА

Банана је одличан извор енергије, а садржи пуно витамина и минерала од којих је добро споменути фосфор, магнан, магнезијум, калијум, витамин А, Б6, фолну киселину и витамин Ц.
За црну чоколаду са 75% какаа можемо рећи да је прави рудник антиоксиданаса, за разлику од комерцијално доступне чоколаде која је крцата шећерима. Путер од кикирикија је веома укусна намирница, одличан је извор протеина, влакана и минерала.
Ова посластица богата протеинима, угљеним хидратима и здравим мастима, врло лако и брзо се спрема, а представља значајан прилив енергије за један оброк пре тренинга.
Састојци:
4 банане
путер од кикирикија
100 г црне чоколаде (75% какаа)

Припрема:
Док се чоколада топи на тихој ватри, исеците четвртину банане и остатак попуните путером од кикирикија. Истопљену чоколаду прелијте преко банана и све то оставите у фрижидер на два сата.
Ана Поповић, нутрициониста

Најновији број

15. новембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa