Инфо

Берза

  • aero 1.680 ▼ -0,71%
  • gmon 1.595 ▼ -0,31%
  • niis 679 ▼ -0,73%
  • spru 810 ▲ 1,00%
  • svrl 600 ⚫ 0,00%
  • thhm 235 ⚫ 0,00%
  • tlkb 2.700 ⚫ 0,00%
(14. јул 2016.)
РЕЧ ДВЕ О ЗДРАВОЈ ИСХРАНИ

БАНАНА ПОСЛЕ ТРЕНИНГА

Банана је одличан извор енергије, а садржи пуно витамина и минерала од којих је добро споменути фосфор, магнан, магнезијум, калијум, витамин А, Б6, фолну киселину и витамин Ц.
За црну чоколаду са 75% какаа можемо рећи да је прави рудник антиоксиданаса, за разлику од комерцијално доступне чоколаде која је крцата шећерима. Путер од кикирикија је веома укусна намирница, одличан је извор протеина, влакана и минерала.
Ова посластица богата протеинима, угљеним хидратима и здравим мастима, врло лако и брзо се спрема, а представља значајан прилив енергије за један оброк пре тренинга.
Састојци:
4 банане
путер од кикирикија
100 г црне чоколаде (75% какаа)

Припрема:
Док се чоколада топи на тихој ватри, исеците четвртину банане и остатак попуните путером од кикирикија. Истопљену чоколаду прелијте преко банана и све то оставите у фрижидер на два сата.
Ана Поповић, нутрициониста

Најновији број

20. септембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa