Инфо

Берза

  • aero 704 ▲ 5,86%
  • alfa 33.000 ⚫ 0,00%
  • enhl 600 ⚫ 0,00%
  • irtl 465 ▼ -8,82%
  • kmbnpb 880 ▲ 0,92%
  • mtlc 2.015 ▲ 0,60%
  • niis 685 ▲ 0,15%
  • pmli 401 ▼ -4,52%
  • sjpt 174 ⚫ 0,00%
  • stup 5.900 ⚫ 0,00%
  • tgas 10.855 ▲ 0,03%
  • vjdn 671 ⚫ 0,00%
(14. јул 2016.)
РЕЧ ДВЕ О ЗДРАВОЈ ИСХРАНИ

БАНАНА ПОСЛЕ ТРЕНИНГА

Банана је одличан извор енергије, а садржи пуно витамина и минерала од којих је добро споменути фосфор, магнан, магнезијум, калијум, витамин А, Б6, фолну киселину и витамин Ц.
За црну чоколаду са 75% какаа можемо рећи да је прави рудник антиоксиданаса, за разлику од комерцијално доступне чоколаде која је крцата шећерима. Путер од кикирикија је веома укусна намирница, одличан је извор протеина, влакана и минерала.
Ова посластица богата протеинима, угљеним хидратима и здравим мастима, врло лако и брзо се спрема, а представља значајан прилив енергије за један оброк пре тренинга.
Састојци:
4 банане
путер од кикирикија
100 г црне чоколаде (75% какаа)

Припрема:
Док се чоколада топи на тихој ватри, исеците четвртину банане и остатак попуните путером од кикирикија. Истопљену чоколаду прелијте преко банана и све то оставите у фрижидер на два сата.
Ана Поповић, нутрициониста

Најновији број

21. фебруар 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa