Proizvodne kompanije sa područja Šapca i okoline imali su priliku da se upoznaju sa modelima digitalizacije poslovnih procesa od ulaska sirovina u pogone do realizacije i skladištenja gotovih proizvoda, spremnih za tržište. Skup je organizovan u saradnji Regionalne privredne komore Kolubarskog i Mačvanskog upravnog okruga sa slovenačkom kompanijom Tom Pit. Reč je o proizvodnom softveru, ne administrativni, namenjen optimizaciji troškova.
-Svaka kompanija ima potrebu za autsorsingom ljudi, jer omogućava stvaranje nekog proizvoda uz što manji utrošak sredstava, naravno čuvajući visok nivo kvaliteta. Digitalizacija u potpunosti automatizuje, optimizuje, vizuelizuje i analizira svaki proces. Sve u isto vreme, u okviru jednog sistema. Želimo da pomognemo da se izbegnu gubici. Sarađujemo sa mnogim kompanijama, različite veličine, saradnja je na obostrano zadovoljstvo, rezultatima se mi ponosimo, klijenti su zadovoljni - ističe Robert Orehek, direktor kompanije Tom Pit.
R. Orehek (foto: Glas Podrinja)
Gosti iz Slovenije najpre su se obratili Privrednoj komori Valjevo. Najpre je priređena promocija u Valjevu, koja je bila vrlo uspešna, te su se odlučili da je organizuju u drugim gradovima Regiona.
-Šabac je drugi grad u kojem organizujemo prezentaciju. Imamo želju da isto učinimo u Loznici. Mi smo regionalno orijentisani i želimo da upoznamo zaiteresovane privredne subjekte sa mogućnostima koje nude naši saradnici - rekla je Dijana Jeremić, koordinator sektora industrije PKS - Regionalna privredne komora Kolubarskog i Mačvanskog upravnog okruga.
-Najpre želimo da predstavimo naš proizvod malim i srednjim preduzećima, onima koja imaju oko 40 ljudi u proizvodnji.Velika preduzeća se odlučuju za poznatija rešenja, međutim i sa njima imamo saradnju, jer ukoliko oni sistemi koje koriste ne neude optimizaciju proizvodnog procesa, mi smo tu da im pomognemo. Mi smo povezivi sa svim velikim sistemima, povezani sa njima, pratimo optimizaciju proizvodnih procesa - pojašnjava Milosav Milosavljević, konsultant iz kompanije Top pit Srbija.