10. april 2025.10. apr 2025.
Foto: "Glas Podrinja"

Foto: "Glas Podrinja"

Mesto susreta i jačanja domaće privrede

Održan 20. Sajam privrede zapadne Srbije SPREG

Hala „Domaća priča“ je ove godine bila jubilarni, deseti put deo sajma, a njeni domaćini su valjevska kompanija Europrom i Domaći trgovački lanac
Jubilarni Sajam privrede zapadne Srbije SPREG, 20. po redu, okupio je oko 150 izlagača, koji su se od četvrtka, 3. aprila, do subote, 5. aprila, predstavili posetiocima. Organizator je Regionalna asocijacija malih i srednjih preduzeća, zanatskih radnji i preduzetnika zapadne Srbije- Valjevo. Hala „Domaća priča“ je ove godine bila jubilarni, deseti put deo sajma, a njeni domaćini su valjevska kompanija „Europrom“ i Domaći trgovački lanac.

Foto: "Glas Podrinja"


Poverenje se gradi
Bojana Perić, direktor marketinga kompanije „Europrom“, predstavnik Domaćeg Trgovačkog Lanca, istakla je da se punu deceniju trude da na jednom mestu okupe domaće trgovce, kao i regionalne i lokalne proizvođače.

Foto: "Glas Podrinja"


-Svake godine prisutan je veliki broj kompanija i brendova kojima je kvalitet osnov trajanja decenijama unazad. Osnovna poruka je sažeta u tri reči- Kvalitetom do uspeha. Smatramo da je to jedini ispravan način da se stekne poverenje kupaca. Svi izlagači su se potrudili da budu atraktivniji i brojniji u odnosu na prethodne godine, pa tako prvog dana imamo više od 200 privrednika sa teritorije zemlje- navela je Bojana Perić.

Dodala je da je niz radionica sa predškolcima i osnovcima organizovan kako bi očuvali ono što je naše, a što je kvalitetno i trajno.

Foto: "Glas Podrinja"


Stefan Čvorović, direktor marketinga Domaćeg Trgovačkog Lanca, naglasio je da je veliko zadovoljstvo biti na mestu koje spaja male i velike privrednike.

-Upravo to zajedništvo u biti je DTL-a, koji sledeće godine slavi 15. godišnjicu od osnivanja. Sa svojih 800 objekata trudimo se da kupcima omogućimo što povoljnije cene i bolji kvalitet proizvoda. Više od 300 proizvoda privatne robne marke podeljeno je na prehranu i neprehranu, rebrendirano više od 250 proizvoda i u promet pušteno više od 50 novih proizvoda. Više od 95 posto proizvoda nosi žig zemlja porekla Republika Srbija- rekao je Čvorović.

Foto: "Glas Podrinja"


Generalni sponzor manifestacije je kompanija „Zlatiborac“, koja je već deceniju na sajmu. Marina Miletić, junior brend menadžer u kompaniji „Zlatiborac“, rekla je da se godina jubileja proslavlja i u njihovoj kompaniji- 140 godina tradicije proizvodnje suhomesnatih delikatesa.

Pečat tradicije
-U tom periodu razvili smo se od male sušare do moderne kompanije sa preko 700 zaposlenih. Kvalitet nam je prioritet, pažljivo biramo sirovine i koristimo prirodne začine koji doprinose da naši proizvodi imaju jedinstven ukus. Zadovoljstvo nam je što smo generalni pokrovitelj sajma, uz tradicionalnu pripremu kačamaka na našem štandu koja uvek privuče najveću pažnju posetilaca- navela je Miletićeva.

Foto: "Glas Podrinja"


Ivana Rakić iz Mlekare „Spasojević“ (brend „Zapis Tare“), Bajina Bašta, novog člana robne marke Domaće, istakla je snažan pečat tradicije, kvaliteta i starih receptura koji obeležava 30 godina rada i postojanja.

-Od daleke 1995. do danas, osnovni cilj je održavanje kvaliteta i praćenje dobro utabane staze. Taj put mojoj sestri i meni otvorio je otac i sigurnim koracima koračamo ka kvalitetu. Nadam se da ćemo stići do krajnjeg cilja- očuvanje kvaliteta i tradicionalnih vrednosti. Oko 400 proizvođača i domaćinstava učestvuje sa nama u našoj misiji. Zahvaljujem se DTL-u i potrošačima koji su prepoznali kvalitet i podržavaju nas sve ove godine- naglasila je Rakićeva.

Izlagači na 20. SPREG-u su bili iz oblasti poljoprivrede, građevinarstva, industrije, prehrambenih delatnosti, ali i trgovačkih, kao i starih zanata. U okviru programa, organizovane su radionice, degustacije i susreti privrednika. Pokrovitelj manifestacije je Grad Valjevo.
D.D.

Najnoviji broj

24. april 2025.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa