Info

20. maj 2022.20. maj 2022.
Maturanti učestvovali u simulaciji čeonog sudara vozila ""Kosa ravan"  i prevrtanja vozila "Ražanj" / Foto: Glas Podrinja

Maturanti učestvovali u simulaciji čeonog sudara vozila ""Kosa ravan" i prevrtanja vozila "Ražanj" / Foto: Glas Podrinja

Kampanja "Na maturu bez automobila"

Agencija za bezbednost saobraćaja Republike Srbije u saradnji sa Savetom za koordinaciju poslova bezbednosti u saobraćaju na putevima na teritoriji grada Šapca održala je kampanju "Na maturu bez automobila" u dvorištu Kulturnog centra.

Ova kampanja usmerena je ka unapređenju bezbednosti mladih u saobraćaju, a maturanti šabačkih srednjih škola imali su priliku da učestvuju u simulaciji čeonog sudara vozila "Kosa ravan" kao i prevrtanja vozila "Ražanj".

Cilj kampanje unapređenje bezbednosti mladih u saobraćaju / Foto: Glas Podrinja


Tom prilikom objašnjeno im je koje su to posledice koje nastaju ukoliko pojas nije vezan u trenutku saobraćajne nezgode.


-Ovim putem želimo da apelujemo svim maturantima da mladost jeste najizazovniji i najinteresantniji period u životima svih nas, ali trenutak nepromišljenosti može doneti nesagledive posledice. I zato upućujemo apel da ovaj put na maturu idu bez automobila - poručila je Katarina Tadić sekretar saveta za bezbednost saobraćaja na teritoriji grada Šapca.

Šabac je jedan od 40 gradova u kojima se sprovodi ova kampanja a o razlogu za pokretanje iste pričao je član kabineta direktora Agencije za bezbednost saobraćaja Mirko Koković.

Podizanje svesti o ulozi i značaju sigurnosnog pojasa / Foto: Glas Podrinja


-Razlog kampanje koju smo pokrenuli, „Na maturu bez automobila“, je jedan nemili događaj koji se desio 2014. godine kada su maturanti vraćajući se sa maturske večeri pod dejstvom alkohola doživeli saobraćajnu nezgodu i smrtno stradali. Ta noć, koju su trebali da pamte kao jednu divnu noć pretvorila se u jedan dan koji će nihove porodice pamtiti do kraja života. Agencija za bezbednost saobraćaja radi sve da se tako nešto više nikada ne ponovi.

Dodao je da je cilj kampanje podizanje svesti kod mladih ljudi o ulozi i značaju sigurnosnog pojasa i tome koliko on smanjuje smrtne posledice ukoliko dođe do saobraćajne nezgode.

-Sigurnosni pojas, iako je najstarije sredstvo pasivne zaštite vozača i putnika ono je i dan danas najbolji sistem zaštite pored svih savremenih, poput vazdušnih jastuka.

Najnoviji broj

30. jun 2022.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa