14. јануар 2021.14. јан 2021.
Pixabay
Истраживање: Друштвене мреже главни извор вести за трећину грађана Србије
У Србији 94 одсто испитаника има отворен налог на макар једној друштвеној мрежи, а за трећину грађана те мреже, у првом реду Фејсбук, су главни извор вести, показују резултати истраживања јавног мнења које је данас објавило Удружење новинара Србије (УНС).
Фејсбук и Инстаграм су најпопуларније друштвене мреже, док отворен налог на Твитеру има 32 одсто грађана.
Највећи број анкетираних, њих 76 одсто користи друштвене мреже за "повезивање са пријатељима", 61 одсто испитаника их користи за "приступ информацијама" а њих 37 одсто "како би били у току".
Сваки пети конзумент вести у Србији у потпуности напушта традиционалне медије а 95 одсто грађана до информација долази преко онлајн медија, укључујући и портале дневних листова, телевизија али и друштвене мреже.
Особама млађим од 44 године, информисање преко интернета представља најзаступљенији начин праћења вести иако су се током пандемије вируса корона многи вратили традиционалним медијима и тамо тражили тачне и проверене информације.
Извор Бета
Фејсбук и Инстаграм су најпопуларније друштвене мреже, док отворен налог на Твитеру има 32 одсто грађана.
Највећи број анкетираних, њих 76 одсто користи друштвене мреже за "повезивање са пријатељима", 61 одсто испитаника их користи за "приступ информацијама" а њих 37 одсто "како би били у току".
Сваки пети конзумент вести у Србији у потпуности напушта традиционалне медије а 95 одсто грађана до информација долази преко онлајн медија, укључујући и портале дневних листова, телевизија али и друштвене мреже.
Особама млађим од 44 године, информисање преко интернета представља најзаступљенији начин праћења вести иако су се током пандемије вируса корона многи вратили традиционалним медијима и тамо тражили тачне и проверене информације.
Извор Бета
Актуелно
Најновији број
25. април 2024.