Бржи и ефикаснији начин доласка до информација али и потребног документа
Грађани прошле године „питали“ МИУ више од 2400 пута
Дигитална платформа за комуникацију са грађанима 24 часа 7 дана у недељи
Сва питања која би грађани постављали запосленима у Градског управи телефонским путем или доласком, могу да поставе путем апликције. МИА четбот платформа се од 2021. године налази на сајту Града Шапца, Фејсбук страници и Виберу.
Наручивање Извода из матичне књиге, пријава венчања и пријава комуналног проблема највише заступљени упити
-Миа је градска дигитална асистенткиња која води кроз одређене административне процесе пружајући грађанима одговоре на упите. У почетку, пре нешто више од четири године када је апликација почела са радом, била је то својеврсна иновација за суграђане али сада је већ доста у примени. Током претходне године 2402 упита прослеђено је путем дигиталне платформе а тичу се разних права и информација. Ана Анђелић/ Фото: Глас Подриња
Највише упита је везано за добијање извода из матичних књига, најчешће из књиге рођених. Дигатална асистенткиња служи као непрекидна сервисна подршка грађанима и привреди пружајући потребне инфорамције у вези са издавањем извода из матичних књига - рођених, умрлих, венчаних, уверења о држављанству, пореских уверења, правима у вези са родитељским и дечијим додатком, подацима попут контакт телефона одељења у Градској управи. Путем Вибера грађани могу да поруче да им на кућну адресу стигне извод, уверење о држављанству, или рецимо, да пријаве неки комунални проблем – истиче Ана Анђелић, руководилац Одељења опште управе.
За комуникацију са дигиталном асистенткињом грађани најчешће користе Вибер апликацију
Чет бот сервис доноси све неопходне информације и онима који планирају на пример, да започну бизнис у Шапцу, као што су износи такси и накнада. Будући младенци могу коришћењем ове апликације заказати термин за „грађанско“ венчање. Инструкције добијају од дигиталне асистенткиње и која у овом случају има улогу матичара који ће дати све неопходне информације о потребним документима, износима такси за уплату и жељеним односно слободним термином венчања.
-Осим ове апликације, грађанима је доступан и сервис „еПисарница“ преко портала еУправа. Све савремене и дигиталне сфере су заступљене – каже Анђелић.