Berza

  • aero 869 ▼ -3,01%
  • dinnpb 3.650 ⚫ 0,00%
  • enhl 645 ⚫ 0,00%
  • eroz 3.040 ▲ 3,90%
  • fito 2.800 ▼ -0,04%
  • impl 3.300 ▲ 2,74%
  • irtl 755 ▲ 11,03%
  • jgpk 2.018 ▼ -0,10%
  • kmbn 3.249 ▼ -1,55%
  • kmbnpb 1.295 ▲ 3,60%
  • niis 680 ⚫ 0,00%
  • rso19182 104,60 ▲ 1,74%
  • stotn 180 ▼ -10,00%
  • tgas 11.605 ▼ -1,98%
  • tlkb 10.000 ⚫ 0,00%
  • vbse 1.760 ⚫ 0,00%
  • ztpk 460 ▲ 2,22%
(18. maj 2017.)
NA VISOKOJ MEDICINSKOJ I POSLOVNO-TEHNOLOŠKOJ ŠKOLI STRUKOVNIH STUDIJA PROTEKLE SEDMICE

REKLAMATERI U AKCIJI

Pokrenuta prošle godine od strane studenata smera Ekonomija, manifestacija „Reklamateri“ polako izlazi iz okvira obaveznog predmeta Marketing koji se sluša na prvoj godini
Prošle godine 11. aprila, ove 11. maja, u jednoj od slušaonica Visoke medicinske i poslovno-tehnološke škole strukovnih studija, održana je manifestacija „Reklamateri“. Svojevrsno takmičenje u osmišljavanju reklama poznatih brendova, koje su prošle godine pokrenuli studenti smera Ekonomija, okupilo je dvanaest timova studenata prve godine, koji su svoje umeće pokazali pred desetočlanim žirijem svojih kolega.
Za Sanju Adamović, studenta prve godine smera Ekonomija, ovo je bio zanimljiv projekat.
- Pošto nas je u grupi bilo više svako je mogao da izrazi svoju kreativnost i da mišljenje. Dosta smo se družili dok smo snimali reklamu o hrani za pse. Odabrali smo tu temu zato što mnogo volimo životinje. Ovakvi projekti nam pomažu da se oslobodimo kada je u pitanju predstavljanje onoga što uradite, ali i da naučimo nešto novo. Svakom bih preporučila ovu školu jer su profesori i asistenti dobri i po pitanju predavanja i po pitanju pomoći – dodala je Sanja.
Nekada u ulozi onih koji svoje ideje pokazuju drugima, danas, kao studenti druge godine u desetočlanom žiriju, Sanja Janković i Dejana Totalović, studenti druge godine, istakle su da je veća trema, ali i odgovornost.
- Mislim da je teže praviti reklamu zato što iziskuje dosta truda, odgovornosti, da se sve to pripremi, uklopi onako kako smo zamislili. Tek sada vidimo kako je biti u ulozi žirija. Gledali smo da ideja bude originalna, a ne da se kopiraju postojeće – istakla je Dejana koja je prošle godine sa svojim kolegom Stefanom Jovanovićem osvojila drugo mesto.
Pokretači ove manifestacije nadaju se da će je naredne godine podignuti na viši nivo uključivanjem studenata sa drugih studijskih grupa.
- Sve ove aktivnosti su u sklopu njihovog obaveznog predmeta Marketing koji slušaju na prvoj godini. Pošto izučavamo i taj deo marketinga koji se bavi promocijom, propagandnim porukama, reklamama, rešili smo da i ovo bude jedan od načina praktične primene svega što su naučili na predavanjima i vežbama. Dosta su nam pomogli i studenti sa studijskog programa Informacione tehnologije koji su dizajnirali poster, logo i majice koje su dobili na poklon studenti koji su ostvarili najbolje rezultate. U našoj školi ima sedam studijskih programa. Nadamo se da će naredne godine imati svoje ideje i uključiti se u ovu manifestaciju – rekla je asistent na smeru Ekonomije Jelena Jevtić.
O. G.

Najnoviji broj

11. jul 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa