Инфо

Берза

  • aero 1.705 ▲ 0,18%
  • alfa 33.506 ▼ -1,45%
  • dinnpb 3.480 ⚫ 0,00%
  • enhl 651 ▲ 0,15%
  • infm 800 ⚫ 0,00%
  • jesv 5.052 ▼ -1,90%
  • kmbn 2.131 ▼ -3,05%
  • kmbnpb 681 ⚫ 0,00%
  • ming 500 ▲ 33,33%
  • niis 688 ⚫ 0,00%
  • rmks 2.600 ▲ 30,00%
  • sjks 2.300 ⚫ 0,00%
  • sjpt 133 ▼ -13,64%
  • tgas 10.750 ⚫ 0,00%
  • thhm 235 ⚫ 0,00%
  • tigr 41 ⚫ 0,00%
(1. јун 2017.)
ЗА ВЕЋУ БЕЗБЕДНОСТ НА ДВА ТОЧКА

ТРЕНИНГ ЗА ПРЕЖИВЉАВАЊЕ

Ризик страдања мотоциклиста је до 45 одсто већи у односу на возаче моторних возила, навео председник Асоцијације за безбедност мотоциклиста, др Владимир Јевтић. Иван Бојовић из Агенције за безбедност саобраћаја изнео је податак да је у Шапцу од 2011. до 2015. године погинуло седам мотоциклиста, што Шабац чини високоризичним градом
ТРЕНИНГ ЗА ПРЕЖИВЉАВАЊЕ
Мотоциклисти су једна од најугроженијих категорија на нашим путевима. Од почетка године у Србији је погинуло 15 возача мотора.
Председник Асоцијације за безбедност мотоциклиста, др Владимир Јевтић, навео је да чак 13 одсто свих погинулих у саобраћају чине мотоциклисти. Највећа могућност да страдају је у првој години вожње.
-Ризик страдања мотоциклиста је до 45 одсто већи у односу на возаче моторних возила. Више од 60 одсто незгода дешава се између ове две категорије. Сваки трећи болнички кревет у Србији је заузет неким ко је учествовао у саобраћајној незгоди, навео је Јевтић.
Када крену топли дани све је више мотора на улицама. Агенција за безбедност саобраћаја и Асоцијација за безбедност мотоциклиста, ове године широм Србије спроводе пројекат “Тренинг безбедне вожње за возаче мотоцикала и мопеда”. Пројекат је у понедељак реализован и у Шапцу, у сарадњи са локалним Саветом за координацију послова безбедности у саобраћају. Циљ пројекта јесте да млади возачи двоточкаша науче да возе што безбедније.
-Тренинг безбедне вожње јесте један од најделотворнијих лекова када је реч о унапређењу знања мотоциклиста. Састоји се из два дела, теоријског и практичног. Теоријски део се односи на факторе ризика страдања мотоциклиста, а то су пре свега брзина и алкохол. Практични део подразумева обуку за тзв. дефанзивну вожњу и то је прави алат помоћу ког мотоциклисти могу да преживе у саобраћају, истакао је Владимир Јевтић и замолио возаче путничких аутомобила да обрате пажњу на мотоциклисте, а њих да поведу рачуна о брзини и да носе високоуочљиву заштитну опрему.
Иван Бојовић из Агенције за безбедност саобраћаја изнео је податак да је у Шапцу од 2011. до 2015. године погинуло седам мотоциклиста, што Шабац чини високоризичним градом.
-Верујем да ће наши полазници озбиљно да схвате овај тренинг. Циљ је да сваки мотоциклиста на добар начин упозна свој мотоцикл и да научи да вози на начин на који неће угрозити ни себе ни друге учеснике у саобраћају, навео је Бојовић.
Председник Савета за координацију послова безбедности у саобраћају и председник Скупштине града, Немања Пајић, рекао је да се цела Србија, па и град Шабац суочава са проблемом великог броја саобраћајних незгода у којима учествују мотоциклисти.
-Потребно је мало да уведемо мотоциклисте у то како треба да се понашају на путу и да науче вештине које ће им помоћи у деликатним ситуацијама. Делујемо превентивно и желимо да скренемо пажњу да су мотоциклисти на улицама и да сви треба да поведу рачуна о томе, поручио је Пајић.
Мотоциклисти Мото клуба “Чивија” од оснивања Савета за координацију послова безбедности у саобраћају укључени су у његов рад. Активно учествују у свим акцијама које се тичу безбедности мотоциклиста и све своје акције спроводе под логоом “Носи кацигу”.
-Основни циљ МК “Чивија” је безбедност у вожњи. Имамо сталну сарадњу са Агенцијом за безбедност саобраћаја и трудимо се да младим мотоциклистима објаснимо значај ношења комплетне заштитне опреме, а не само кациге, истакао је Александар Маџаревић, председник МК “Чивија”.
Једнодневну обуку прошло је 15 мотоциклиста.
М.М.

Најновији број

15. новембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa