Berza

  • aero 850 ▲ 0,59%
  • enhl 700 ⚫ 0,00%
  • fint 554 ▼ -1,07%
  • fito 2.900 ▲ 0,03%
  • glos 350 ⚫ 0,00%
  • gsfd 350 ▼ -15,25%
  • impl 3.300 ⚫ 0,00%
  • ineu 37.400 ⚫ 0,00%
  • jesv 5.620 ▼ -3,09%
  • jgpk 2.020 ⚫ 0,00%
  • niis 689 ▲ 0,58%
  • rso1478 115,77 ▲ 0,77%
  • rso15102 124,10 ▲ 0,33%
  • rso19186 104,79 ▲ 0,13%
  • svrl 520 ⚫ 0,00%
  • vbse 2.000 ⚫ 0,00%
(8. jun 2017.)

Ishranom protiv celulita

Jedno od oružja koje možemo da koristimo protiv celulita je pravilna ishrana, kaže licencirani nutricionista H2O Med Spa centra Ana Popović i objašnjava:
-Svaka dijeta preporučuje za piće oko 2 litre vode dnevno. Pri tome ne zaboravite da se voda unosi i preko hrane. Ako ste ljubitelj lubenice, jabuke, krastavca, mnogo je lakše da se postigne dnevni unos od 2 litre, jer su i mnoga druga voća i povrća bogata vodom.
Jedite namirnice bogate lecitinom, aminokiselinama, esencijalnim masnim kiselinama, antioksidanse. Ova vrsta hrane je odlična za poboljšanje zdravlja, elastičnosti i izgleda kože.
Najbolje namirnice u borbi protiv pomorandžine kore su:
Jaja, karfiol, soja, kikiriki puter, spanać (lecitin); Laneno seme, maslinovo ulje, orasi, masna riba (masne kiseline); Grejpfrut, pomorandže (antioksidansi, polifenoli, aminokiseline).
Vitamin C je veoma povezan sa sintezom kolagena. Kolagen poboljšava elastičnost kože i čini celulit manje vidljivim. Štaviše, američka istraživanja su potvrdila da ovaj vitamin pomaže sagorevanje 30% više masti tokom vežbanja. Dakle, koristiti svakodnevno 75mg vitamina C iz tableta ako ovu količinu ne možete da unesete kroz ishranu; 150 grama limuna sadrži 75 mg ali i samo 60 grama sveže termički neobrađene paprike. Osim vitamina C, treba uzeti i dovoljno vitamina E.

Najnoviji broj

15. avgust 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa