Инфо

Берза

  • aero 1.692 ▲ 0,18%
  • agbc 500 ⚫ 0,00%
  • alfa 34.434 ▲ 2,48%
  • amsopb 545 ⚫ 0,00%
  • dinnpb 3.490 ▲ 2,47%
  • enhl 690 ⚫ 0,00%
  • hmbg 510 ⚫ 0,00%
  • jesv 5.105 ▲ 2,08%
  • kmbn 1.905 ▲ 0,26%
  • niis 684 ▲ 0,74%
  • rso1488 127,40 ⚫ 0,00%
  • svrl 600 ⚫ 0,00%
(8. јун 2017.)

Исхраном против целулита

Једно од оружја које можемо да користимо против целулита је правилна исхрана, каже лиценцирани нутрициониста Х2О Мед Спа центра Ана Поповић и објашњава:
-Свака дијета препоручује за пиће око 2 литре воде дневно. При томе не заборавите да се вода уноси и преко хране. Ако сте љубитељ лубенице, јабуке, краставца, много је лакше да се постигне дневни унос од 2 литре, јер су и многа друга воћа и поврћа богата водом.
Једите намирнице богате лецитином, аминокиселинама, есенцијалним масним киселинама, антиоксидансе. Ова врста хране је одлична за побољшање здравља, еластичности и изгледа коже.
Најбоље намирнице у борби против поморанџине коре су:
Јаја, карфиол, соја, кикирики путер, спанаћ (лецитин); Ланено семе, маслиново уље, ораси, масна риба (масне киселине); Грејпфрут, поморанџе (антиоксиданси, полифеноли, аминокиселине).
Витамин Ц је веома повезан са синтезом колагена. Колаген побољшава еластичност коже и чини целулит мање видљивим. Штавише, америчка истраживања су потврдила да овај витамин помаже сагоревање 30% више масти током вежбања. Дакле, користити свакодневно 75мг витамина Ц из таблета ако ову количину не можете да унесете кроз исхрану; 150 грама лимуна садржи 75 мг али и само 60 грама свеже термички необрађене паприке. Осим витамина Ц, треба узети и довољно витамина Е.

Најновији број

20. септембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa