Berza

  • aero 850 ⚫ 0,00%
  • alfa 31.000 ▼ -1,49%
  • glos 350 ⚫ 0,00%
  • impl 3.221 ▼ -2,39%
  • jgpk 2.020 ⚫ 0,00%
  • kmbn 3.228 ▲ 6,89%
  • kmbnpb 1.350 ▼ -3,57%
  • lklg 1.200 ▲ 50,00%
  • lsta 535 ▲ 1,71%
  • mtlc 1.950 ▼ -2,01%
  • niis 683 ▼ -0,87%
  • pdza 8.000 ⚫ 0,00%
  • svrl 528 ▲ 1,54%
  • vpdu 12.526 ▲ 8,92%
(7. maj 2015.)
RAZGOVOR SA DRAGANOM NIKOLIĆEM, DIREKTOROM SC “ŠABAC“

HRABROST DONOŠENjA ODLUKA

Pre tri godine Sportski centar “Šabac“ u nadležnosti imao tri objekta, sada brine o osam. Mnogo posla urađeno, ali i ostaje dosta toga. Metaloplastika brend po kom je Šabac prepoznatljiv
Kada je pre nepune tri godine Dragan Nikolić došao na čelo Javnog preduzeća Sportski centar „Šabac“ malo je bilo onih koji su znali i da ova firma postoji. Tada su u njihovoj nadležnosti bili Mačvin stadion, Gradski stadion i Hipodrom. Pored toga što su u međuvremenu dobili identitet, sada brinu i o još pet objekata. “Sokolana“ i “Koš klub“ su vraćeni gradu, Hala „Zorka“ je iznajmljena od banke, sređena je sala za borilačke sportove u Mesnoj zajednici „Žika Popović“, kao i fudbalski teren na Letnjikovcu. Na poslednjem zasedanju gradske Skupštine dati su im na staranje i gradski tereni i igrališta, o kojima je do sada brinulo JP za upravljanje građevinskim zemljištem.
-Uvek sam se borio da ti tereni „dođu kući“. Preuzeli smo brigu o svim igralištima u gradu i tu imamo dugoročne planove. Zajedno sa njima smo dobili na održavanje i mobilijar, klupi po parkovima i kante za smeće. Sada nam fali još ljudi, jer firma od početka radi sa istim brojem zaposlenih, a posao smo raširili, objašnjava Nikolić.
Najskorije u planu su projekti za “Sokolanu“ i “Koš klub“, koji su u završnoj fazi i narednih dana se očekuje raspisivanje javnih nabavki za njihovu rekonstrukciju. Takođe, ubrzo će biti postavljene dve otvorene teretane, jedna u Benskoj Bari, a druga na Triangli.
-“Koš klub“ će biti obnovljen brzo. Sve bi moglo da bude gotovo za dva do tri meseca. “Sokolana“ je malo veća investicija. Najteže je bilo doći do regulisanja imovinsko ““ pravnih odnosa. Sada kada je to rešeno ostalo je tehničke prirode i novca. Počećemo ove godine rekonstrukcijom i mislim da ćemo sledeće završiti, kaže Nikolić.
Prethodne dve godine dosta se radilo i na Mačvinom stadionu. Nikolić navodi da je nešto manje od pet miliona dinara uloženo u sređivanje tribina i postavljanje stolica. Ipak, još je ostalo nerešeno pitanje “Kule“, jer problem ponovo prave nerešeni imovinski odnosi sa preduzećem „Rad“ koje je u stečaju.
Nikolić planira i da u narednom periodu sva dečja igrališta u gradu budu zamenjena onim sa gumenim podlogama. Postojeća bi bila premeštena u prigradska naselja i okolne mesne zajednice.
-Akcenat će sada biti stavljen na dečja igrališta i sportske terene. Pored konačnog završetka Mačvinog stadiona, planiram da rešim i problem Gradskog stadiona. Objekti koji su tamo će se ili legalizovati ili rušiti. Takođe i na “Hipodromu“ određeni broj štala treba da se legalizuje i da se reše imovinski odnosi. Mora uvek da se planira za dve, tri godine unapred. Za ove tri godine urađeno je mnogo, a dugo se nije mrdalo sa “mrtve tačke“. Ima još dosta posla da se završi i sredi, navodi direktor Sportskog centra.
Nikolić obavlja i funkciju predsednika upravnog odbora Metaloplastike. Klub je nedavno obeležio 30 godina od osvajanja prve titule prvaka Evrope. Grad je tom prilikom pripremio adekvatnu proslavu, a tim je dobio prvu Aprilsku nagradu grada Šapca za promociju grada.
-Metaloplastika je brend grada i nešto što je najprepoznatljivije. To treba čuvati. Drago mi je da se ekipa okupila posle 30 godina. Nakon toliko vremena vidi se koliki su uspeh napravili.
Klub se trenutno nalazi na 4. poziciji u Super ligi. Cilj im je nastup u Evropi. Nikolić navodi da je prošlogodišnje igranje finala “Čelendž kupa“ dosta iscrpelo ekipu, te da je otišao najveći deo nosećih igrača.
-Ove sezone smo ipak u vrhu tabele, što je dokaz da se u klubu radi na pravi način. Metaloplastika od 1974. godine nije ispala iz najvišeg ranga takmičenja. Sada ne možemo da pariramo vrhunskim evropskim klubovima, jer je velika razlika u budžetima. Uprkos tome, prošle godine smo došli do finala “Čelendž kupa“. To jeste najslabije evropsko takmičenje, ali je veliki uspeh za srpski sport. Radom sve treba nadomestiti, jer ne igraju pare nego ljudi. Sve se svodi na hrabrost donošenja odluka, ističe Nikolić.
Metaloplastika je nadživela svog sponzora. Fabrika sa tim nazivom više ne postoji, ali je ime kluba zaštićeno. Prema Nikolićevim rečima zahvalnost za to duguje se Vladici Spasojević, koji je u to vreme bio direktor kluba.
-Svi koji su radili u klubu, od osnivanja 1958. godine, dali su svoj doprinos. Neko je pravio rezultate, neko se borio u teškim vremenima, a neko je uspeo da sačuva klub, ističe Nikolić.
M.M.

Najnoviji broj

15. avgust 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa