GALEB SISTEM SVE VIŠE ROBE PLASIRA U INOSTRANSTVO
JEDAN OD LIDERA IZVOZA
Šabačko preduzeće Galeb grup planira da poveća obim proizvodnje i prihoda za deset odsto u 2016. godini
Iz proizvodnih pogona Galeb metal paka izlaze krunski i aluminijumski zatvarači i limenke za prehranu i hemiju. Ova roba lako pronalazi put do domaćih i inostranih kupaca, kojih je sve više. Preliminarni rezultati iz januara pokazuju da će 2016. biti godina razvoja za ovu šabačku firmu.
- Zadovoljni smo i rezultatima koje smo ostvarili prošle godine. U tekućoj godini planiramo povećanje proizvodnje i prihoda za deset odsto. S obzirom na rezultate na početku godine, smatramo da je plan ostvariv. Krenuli smo da osvajamo i neka nova tržišta. Trenutno, izvozimo više od 50 odsto proizvodnje, kaže Nataša Marković, generalna dikretorka Galeb grup.
I drugi proizvodi, poput fiskalnih kasa i GPS uređaja su veoma traženi, posebno na stranim tržištima.
- Pored Etiopije, gde izvozimo fiskalne kase i termalni papiri, osvajamo i nova tržišta, poput Mađarske. Veoma smo zadovoljni time, jer povećavamo svoj udeo na tržištu, uprkos veoma turbulentnom vremenu i teškoćama sa kojima se privrednici suočavaju, dodaje naša sagovornica.
Galeb grupa je jedan od najvećih šabačkih izvoznika, koji pri tom sarađuje sa veoma poznatim poslovnim subjektima.
- Izvozimo u 24 zemlje, od čega su 15 članice Evropske unije, a tradicionalno dobre rezultate ostvarujemo na prostoru svih bivših jugoslovenskih republika. Sarađujemo sa Hajnekenom, Koka kolom, Karlsebrgom, Pepsikom i drugim svetski poznatim proizvođačima, navodi Slobodan Šestić, direktor spoljne trgovine
Okrenutost ka izvozu uzrokovana je, delimično, problemom likvidnosti domaćih komitenata.
- Na domaćem tržištu prisutni smo već decenijama, a naši kapaciteti daleko prelaze potrebe domaćeg tržišta. Nažalost, ekonomsko stanje u državi često uzrokuje nelikvidnost naših komitenata, te smo, u skladu sa našom dugoročnom strategijom, orijentisani na izvoz. U poslu sa inostranim partnerima uverili smo se da nema kašnjenja u plaćanju. Takav odnos nam pruža mogućnost da se dodatno razvijamo i investiramo u širenje posla, kaže Šestić.
Strateški cilj rukovodstva firme i 420 zaposlenih radnika je da učešće izvoza u plasmanu svojih proizvoda povećaju na 70 odsto. Planiraju nastup i na novim tržištima, pre svega Severne i Južne Amerike.
- Zadovoljni smo i rezultatima koje smo ostvarili prošle godine. U tekućoj godini planiramo povećanje proizvodnje i prihoda za deset odsto. S obzirom na rezultate na početku godine, smatramo da je plan ostvariv. Krenuli smo da osvajamo i neka nova tržišta. Trenutno, izvozimo više od 50 odsto proizvodnje, kaže Nataša Marković, generalna dikretorka Galeb grup.
I drugi proizvodi, poput fiskalnih kasa i GPS uređaja su veoma traženi, posebno na stranim tržištima.
- Pored Etiopije, gde izvozimo fiskalne kase i termalni papiri, osvajamo i nova tržišta, poput Mađarske. Veoma smo zadovoljni time, jer povećavamo svoj udeo na tržištu, uprkos veoma turbulentnom vremenu i teškoćama sa kojima se privrednici suočavaju, dodaje naša sagovornica.
Galeb grupa je jedan od najvećih šabačkih izvoznika, koji pri tom sarađuje sa veoma poznatim poslovnim subjektima.
- Izvozimo u 24 zemlje, od čega su 15 članice Evropske unije, a tradicionalno dobre rezultate ostvarujemo na prostoru svih bivših jugoslovenskih republika. Sarađujemo sa Hajnekenom, Koka kolom, Karlsebrgom, Pepsikom i drugim svetski poznatim proizvođačima, navodi Slobodan Šestić, direktor spoljne trgovine
Okrenutost ka izvozu uzrokovana je, delimično, problemom likvidnosti domaćih komitenata.
- Na domaćem tržištu prisutni smo već decenijama, a naši kapaciteti daleko prelaze potrebe domaćeg tržišta. Nažalost, ekonomsko stanje u državi često uzrokuje nelikvidnost naših komitenata, te smo, u skladu sa našom dugoročnom strategijom, orijentisani na izvoz. U poslu sa inostranim partnerima uverili smo se da nema kašnjenja u plaćanju. Takav odnos nam pruža mogućnost da se dodatno razvijamo i investiramo u širenje posla, kaže Šestić.
Strateški cilj rukovodstva firme i 420 zaposlenih radnika je da učešće izvoza u plasmanu svojih proizvoda povećaju na 70 odsto. Planiraju nastup i na novim tržištima, pre svega Severne i Južne Amerike.
M.M.
Najnoviji broj
24. april 2025.