Инфо

Берза

  • aero 834 ▲ 0,24%
  • dinnpb 3.420 ▼ -1,81%
  • dnos 1.650 ▲ 0,30%
  • enhl 690 ▼ -8,97%
  • fito 2.997 ▲ 1,59%
  • glos 260 ▲ 29,35%
  • ikrb 59 ▼ -14,49%
  • impl 3.257 ▲ 2,62%
  • kmbnpb 1.189 ▲ 6,83%
  • lklg 800 ▼ -11,11%
  • lsta 601 ▼ -16,53%
  • mtlc 2.050 ▲ 2,45%
  • niis 746 ⚫ 0,00%
  • ppva 1.148 ▲ 10,38%
  • prgs 18 ▲ 20,00%
  • sjpt 180 ⚫ 0,00%
  • stotn 200 ⚫ 0,00%
  • tgas 11.700 ▲ 0,01%
  • utsi 1.500 ▲ 25,00%
  • vbse 1.400 ▲ 11,91%
  • vitl 690 ⚫ 0,00%
  • vnac 350 ⚫ 0,00%
(28. април 2016.)
САВЕТИ ЗА ВЕЖБАЊЕ

СКЛЕКОВИ

Положај тела
Приликом извођења склека тело је у водоравном положају лицем окренуто према подлози. Руке требају да буду у равни рамена, длановима окренути према горе. Ноге су благо раширене. Од пета до потиљка, тело треба да буде у равни, тј. не сме бити савијања тела у коленима или куковима.
Дисање
У току извођења склека ово је правилан начин дисања: удишемо у току спуштања-издишемо у току дизања.
Положај главе
Положај главе треба да такав да не гледате право испред себе у подлогу али ни напред као да гледате увис.
Варијације основних склекова
Све горе наведено је везано за основни начин извођења склекова. Некоме је то прелагано а некоме претешко. Варијације приликом извођења се односе на висину положаја ногу, ширине положаја руку и могућности прављења „дубљих“ склекова тако што су руке на неком платформи.
Лакше варијације
Уколико су вам основни склекови претешки, први корак је да радите ткз. женске склекове. Ноге савијте у коленима и тако радите склекове. На овај начин смо смањили оптерећење на горњи дио тела тако што део ногу од колена према петама више не учествује у оптерећењу горњег дела тела.
Ана Поповић

Најновији број

18. април 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa