Инфо

Берза

  • aero 1.120 ▼ -0,18%
  • coka 9.990 ▼ -0,09%
  • dnos 1.282 ▲ 2,56%
  • enhl 630 ⚫ 0,00%
  • gmon 1.700 ⚫ 0,00%
  • hmbg 510 ⚫ 0,00%
  • kmbn 2.210 ▲ 1,05%
  • kmbnpb 660 ▼ -5,58%
  • niis 684 ⚫ 0,00%
  • nkts 1.200 ⚫ 0,00%
  • pmli 400 ⚫ 0,00%
  • tgas 11.000 ⚫ 0,00%
  • thhm 230 ⚫ 0,00%
  • trvp 450 ⚫ 0,00%
  • vpdu 10.000 ⚫ 0,00%
(28. април 2016.)
САВЕТИ ЗА ВЕЖБАЊЕ

СКЛЕКОВИ

Положај тела
Приликом извођења склека тело је у водоравном положају лицем окренуто према подлози. Руке требају да буду у равни рамена, длановима окренути према горе. Ноге су благо раширене. Од пета до потиљка, тело треба да буде у равни, тј. не сме бити савијања тела у коленима или куковима.
Дисање
У току извођења склека ово је правилан начин дисања: удишемо у току спуштања-издишемо у току дизања.
Положај главе
Положај главе треба да такав да не гледате право испред себе у подлогу али ни напред као да гледате увис.
Варијације основних склекова
Све горе наведено је везано за основни начин извођења склекова. Некоме је то прелагано а некоме претешко. Варијације приликом извођења се односе на висину положаја ногу, ширине положаја руку и могућности прављења „дубљих“ склекова тако што су руке на неком платформи.
Лакше варијације
Уколико су вам основни склекови претешки, први корак је да радите ткз. женске склекове. Ноге савијте у коленима и тако радите склекове. На овај начин смо смањили оптерећење на горњи дио тела тако што део ногу од колена према петама више не учествује у оптерећењу горњег дела тела.
Ана Поповић

Најновији број

17. јануар 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa