Инфо

Берза

  • aero 1.676 ▼ -0,36%
  • dnos 1.103 ▼ -1,34%
  • fito 2.791 ▼ -0,32%
  • impl 3.200 ▲ 4,92%
  • jesv 5.150 ⚫ 0,00%
  • mtlc 2.025 ▼ -4,03%
  • niis 681 ▲ 0,29%
  • pdcl 10.310 ▲ 24,97%
  • rso17153 103,96 ▲ 0,20%
  • sjpt 143 ▲ 2,14%
  • svrl 600 ⚫ 0,00%
(28. април 2016.)
САВЕТИ ЗА ВЕЖБАЊЕ

СКЛЕКОВИ

Положај тела
Приликом извођења склека тело је у водоравном положају лицем окренуто према подлози. Руке требају да буду у равни рамена, длановима окренути према горе. Ноге су благо раширене. Од пета до потиљка, тело треба да буде у равни, тј. не сме бити савијања тела у коленима или куковима.
Дисање
У току извођења склека ово је правилан начин дисања: удишемо у току спуштања-издишемо у току дизања.
Положај главе
Положај главе треба да такав да не гледате право испред себе у подлогу али ни напред као да гледате увис.
Варијације основних склекова
Све горе наведено је везано за основни начин извођења склекова. Некоме је то прелагано а некоме претешко. Варијације приликом извођења се односе на висину положаја ногу, ширине положаја руку и могућности прављења „дубљих“ склекова тако што су руке на неком платформи.
Лакше варијације
Уколико су вам основни склекови претешки, први корак је да радите ткз. женске склекове. Ноге савијте у коленима и тако радите склекове. На овај начин смо смањили оптерећење на горњи дио тела тако што део ногу од колена према петама више не учествује у оптерећењу горњег дела тела.
Ана Поповић

Најновији број

20. септембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa