10. maj 2022.10. maj 2022.

Pixabay
Sajt Poslovni automobil: Prodaja novih auta skoro dostigla nivo iz 2019. godine
U Srbiji je u prvom kvartalu ove godine prodato 5.019 novih automobila, približno
isto kao u istom periodu prethodne godine, a samo dva odsto manje nego 2019. godine, pokazalo je istraživanje sajta Poslovni automobil.
"Prošle godine u prvom kvartalu prodato je 4.997 novih automobila, a ove godine 5019, što je povećanje od 11 odsto u odnosu na isti period 2020. godine", navedeno je u analizi, povodom manifestacije "Dani novih vozila".
Dodaje se da je ovogodišnja prodaja samo za dva odsto manja nego u prvom kvartalu 2019. godine, pre početka pandemije korona virusa.
Kupci novih automobila su u prvom kvartalu ove godine najviše (60 odsto) kupovali benzince, na drugom mestu su dizel automobili (19,82), dok su hibridna vozila treća po prodaji (15,06 odsto).
Najprodavaniji brend novih automobila i u tekućoj godini je Škoda, a redom slede Toyota, Hyundai, Fiatt i Dacia.
Za kupovinu novih automobila 75 odsto kupaca se odlučilo zbog toga što nikada do sada nije kupilo novi automobil, a čak 30 odsto anketiranih u istraživanju planira kupovinu novog automobila.
Najveći broj ispitanika planira kupovinu povoljnijeg, novog automobila do 13.000 evra (26,5 odsto), od 13.000 do 15.000 evra (21,7), a od 15.000 do 20.000 evra (19,8 odsto).
Kupci koji planiraju kupovinu novog, a ne polovnog automobila, kao razlog za takvu odluku naveli su da u tom slučaju nema potrebe za dodatnim ozbiljnim ulaganjima, tehnički je sigurnija i bezbednija vožnja i ima fabričku garanciju.
Beta
isto kao u istom periodu prethodne godine, a samo dva odsto manje nego 2019. godine, pokazalo je istraživanje sajta Poslovni automobil.
"Prošle godine u prvom kvartalu prodato je 4.997 novih automobila, a ove godine 5019, što je povećanje od 11 odsto u odnosu na isti period 2020. godine", navedeno je u analizi, povodom manifestacije "Dani novih vozila".
Dodaje se da je ovogodišnja prodaja samo za dva odsto manja nego u prvom kvartalu 2019. godine, pre početka pandemije korona virusa.
Kupci novih automobila su u prvom kvartalu ove godine najviše (60 odsto) kupovali benzince, na drugom mestu su dizel automobili (19,82), dok su hibridna vozila treća po prodaji (15,06 odsto).
Najprodavaniji brend novih automobila i u tekućoj godini je Škoda, a redom slede Toyota, Hyundai, Fiatt i Dacia.
Za kupovinu novih automobila 75 odsto kupaca se odlučilo zbog toga što nikada do sada nije kupilo novi automobil, a čak 30 odsto anketiranih u istraživanju planira kupovinu novog automobila.
Najveći broj ispitanika planira kupovinu povoljnijeg, novog automobila do 13.000 evra (26,5 odsto), od 13.000 do 15.000 evra (21,7), a od 15.000 do 20.000 evra (19,8 odsto).
Kupci koji planiraju kupovinu novog, a ne polovnog automobila, kao razlog za takvu odluku naveli su da u tom slučaju nema potrebe za dodatnim ozbiljnim ulaganjima, tehnički je sigurnija i bezbednija vožnja i ima fabričku garanciju.
Beta
Aktuelno
Najnoviji broj
30. april 2025.