24. jun 2025.24. jun 2025.

Beta
Poskupeli polovni automobili u Srbiji
Anketa sajta Polovni automobili pokazala je da je u Srbiji u prvih pet meseci ove godine u poređenju sa istim periodom prošle, za oko sedam odsto bila viša prosečna cena svih oglašenih automobila starosti do 20 godina koji su najtraženiji među kupcima.
Povećanje cena je očekivano jer su polovni automobili sve traženiji i u Evropskoj uniji, a i porasli su troškovi transporta i uvozne dažbine, piše Beta.
Anketa sajta Polovni automobili, u kojoj je učestvovalo više od 7.000 posetilaca, 70 odsto je reklo da aktivno traži ili planira kupovinu vozila.
Gotovo 70 odsto učesnika ankete ocenilo da su cene polovnih automobila previsoke, dok svega 18 odsto smatra da su realne.
Visoka cena je najveća prepreka za kupovinu polovnog automobila, što je reklo gotovo 40 učesnika učesnika.
Nepoverenje u prodavce i oglase je sledeća najčešća prepreka, sa 32,8 odsto, dok 20 odsto ispitanika smatra da na tržištu nema dovoljno kvalitetnih vozila.
Samo sedam odsto korisnika kao prepreku vidi nepovoljne uslove finansiranja.
Anketa sajta Polovni automobili je pokazala da se kupci sve bolje informišu i da su oprezniji.
Najviše ispitanika (38 odsto) je zainteresovano za porodične automobile, a za male gradske 34 odsto.
SUV modeli zanimaju 22 odsto potencijalnih kupaca, dok je interesovanje za električne i hibridne polovne automobile zanemarljivo - svega 2,5 odsto anketiranih planira kupovinu takvih vozila, pokazala je anketa sajta Polovni automobili čije je rezultate prenela Beta.
GP izvor Beta
Povećanje cena je očekivano jer su polovni automobili sve traženiji i u Evropskoj uniji, a i porasli su troškovi transporta i uvozne dažbine, piše Beta.
Anketa sajta Polovni automobili, u kojoj je učestvovalo više od 7.000 posetilaca, 70 odsto je reklo da aktivno traži ili planira kupovinu vozila.
Gotovo 70 odsto učesnika ankete ocenilo da su cene polovnih automobila previsoke, dok svega 18 odsto smatra da su realne.
Visoka cena je najveća prepreka za kupovinu polovnog automobila, što je reklo gotovo 40 učesnika učesnika.
Nepoverenje u prodavce i oglase je sledeća najčešća prepreka, sa 32,8 odsto, dok 20 odsto ispitanika smatra da na tržištu nema dovoljno kvalitetnih vozila.
Samo sedam odsto korisnika kao prepreku vidi nepovoljne uslove finansiranja.
Anketa sajta Polovni automobili je pokazala da se kupci sve bolje informišu i da su oprezniji.
Najviše ispitanika (38 odsto) je zainteresovano za porodične automobile, a za male gradske 34 odsto.
SUV modeli zanimaju 22 odsto potencijalnih kupaca, dok je interesovanje za električne i hibridne polovne automobile zanemarljivo - svega 2,5 odsto anketiranih planira kupovinu takvih vozila, pokazala je anketa sajta Polovni automobili čije je rezultate prenela Beta.
GP izvor Beta
Aktuelno
Najnoviji broj
19. jun 2025.