Инфо

Берза

  • aero 994 ▼ -0,10%
  • dinnpb 5.207 ▲ 1,90%
  • dnos 3.998 ▲ 9,53%
  • fint 650 ⚫ 0,00%
  • jesv 6.413 ▲ 0,20%
  • lsta 651 ▲ 0,15%
  • niis 750 ▲ 0,27%
  • rso16142 115,00 ▲ 0,67%
  • rso18171 111,30 ⚫ 0,00%
  • stup 9.300 ▼ -2,10%
  • tgas 14.200 ▲ 0,85%
  • thhm 285 ▲ 50,00%
  • trgom 950 ⚫ 0,00%
  • vbse 2.936 ▲ 0,89%
(11. децембар 2019.)

Нова правила увоза аутомобила

www.muskimagazin.rs

www.muskimagazin.rs

Од Нове године се уводе нова правила. Возачи у Србији више неће моћи да купују било које марке аутомобила, возила старија од 15 година подлежу забрани увоза.

Возачи широм Србије биће ускраћени за куповину омиљених возила попут "опел корсе", фолксвагеновог "голфа 3" или "фијата браво". Многе у Србији је оваква одлука разочарала и изнервирала, али је она неопходна управо због смањења загађености и због заштите животне средине.

Новим мерама биће могућ увоз половних аутомобила тек од стандарда "еуро 4" мотора, чија је производња почела од јуна 2005.

Једна битна ствар коју многи не знају јесте да возачи неће имати проблем да и даље возе аутомобиле са "еуро 3" мотором, али ће бити забрањен даљи увоз тих возила у Србију.

Неки од популарнијих модела возила за која ће бити забрањен увоз су: Алфа Ромео 147, Опел корса Ц, Опел астра Г, Фолксваген пасат Б5, Фолксваген поло, Фолксваген голф 3, Фолксваген голф 4, Фолксваген голф 5 из прве две године производње, Фијат пунто, Фијат панда, Фијат браво, Фија стило, Форд фокус, Форд фијеста, Рено меган, Рено клио, Рено твинго, Рено сеник, Пежо 206, Пежо 307, Цитроен Ц3, Цитроен Ц4, Цитроен Ц5, Цитроен пикасо, Дачиа логан, Волво В50, Мерцедес А класа, Мерцедес Ц класа, Мерцедес Е класа, БМЊ 320, БМЊ 520, БМЊ 525, Ауди А4, Ауди А6, Ауди А8, Тојота корола, Сеат ибица, Шкода фабија и Шкода октавија.

Да подсетимо, аутомобили са "еуро 3" стандардом су прављени од 1. јануара 2000. до 1. јануара 2006. године. Овај стандард емитује следећу количину штетних гасова: угљен моноксида (ЦО) на 2,3 г/км, хидрикарбона (ХЦ) на 0,20 г/км, те азот-оксида (НОџ) на 0,15 г/км код бензинских агрегата, а код дизел ЦО 0,66 г/км, ХЦ 0,56 г/км, НОџ: 0,50 г/км.

Европска унија ће у наредним годинама производити и моторе са "еуро 7" стандардом, а од 1. јануара 2020. на снази ће бити нови фокусиран пре свега на смањење нивоа емисије ЦО2.
Каматица

Најновији број

16. јануар 2020.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa