7. мај 2021.7. мај 2021.
Бета
„Србија у доба короне - чињенице и достигнућа“ о кампањи „Уједињени Балкан за чист ваздух"
Nedavno završena kampanja „Ujedinjeni Balkan za čist vazduh" koju je realizovao Evropski fond za Balkan kao direktan povod imala je veoma zagađen vazduh u Srbiji i u regionu. Direktne posledice su 13.500 smrtnih slučajeva, oko godinu dana skraćen životni vek, uticaj na ženski i muški sterilitet, brojne hronične bolesti i još mnogo toga.
O tromesečnoj regionalnoj kampanji kampanji u kojoj je bilo uključeno preko 500 organizacija i pokreta, u video klipu serijala „Srbija u doba korone: činjenice i dostignuća“, govori Aleksandra Tomanić, izvršna direktorka Evropskog fonda za Balkan.
Tomanićka, uz ostalo, navodi i kako su troškovi u javnom zdravstvu, samo za lečenje posledica izloženosti zagađenom vazduhu, preko 3 milijarde evra godišnje..
Prema nekim istraživanjima rađenimu Evropi, smrtnost od Covid-19 u zagađenim područjima veća je i do 19% u odnosu na nezagađena područja.
Tokom kampanja „Ujedinjeni Balkan za čist vazduh“, obrađeno je šest tema koje su izazvale veliko interesovanje. Samo na društvenim mrežama o ovoj kampanji se informisalo 650.000 ljudi, a u tradicionalnim medijima je bilo preko 500 objava i članaka.
Zbog uspešnosti kampanje, kreatori su odlučili da osnuju mrežu i na taj način pokušaju da utiču da vazduh bude čistiji, što se tiče svih nas.
O tromesečnoj regionalnoj kampanji kampanji u kojoj je bilo uključeno preko 500 organizacija i pokreta, u video klipu serijala „Srbija u doba korone: činjenice i dostignuća“, govori Aleksandra Tomanić, izvršna direktorka Evropskog fonda za Balkan.
Tomanićka, uz ostalo, navodi i kako su troškovi u javnom zdravstvu, samo za lečenje posledica izloženosti zagađenom vazduhu, preko 3 milijarde evra godišnje..
Prema nekim istraživanjima rađenimu Evropi, smrtnost od Covid-19 u zagađenim područjima veća je i do 19% u odnosu na nezagađena područja.
Tokom kampanja „Ujedinjeni Balkan za čist vazduh“, obrađeno je šest tema koje su izazvale veliko interesovanje. Samo na društvenim mrežama o ovoj kampanji se informisalo 650.000 ljudi, a u tradicionalnim medijima je bilo preko 500 objava i članaka.
Zbog uspešnosti kampanje, kreatori su odlučili da osnuju mrežu i na taj način pokušaju da utiču da vazduh bude čistiji, što se tiče svih nas.
Бета
Актуелно
Најновији број
14. март 2024.