10. мај 2022.10. мај 2022.

Pixabay
Сајт Пословни аутомобил: Продаја нових аута скоро достигла ниво из 2019. године
У Србији је у првом кварталу ове године продато 5.019 нових аутомобила, приближно
исто као у истом периоду претходне године, а само два одсто мање него 2019. године, показало је истраживање сајта Пословни аутомобил.
"Прошле године у првом кварталу продато је 4.997 нових аутомобила, а ове године 5019, што је повећање од 11 одсто у односу на исти период 2020. године", наведено је у анализи, поводом манифестације "Дани нових возила".
Додаје се да је овогодишња продаја само за два одсто мања него у првом кварталу 2019. године, пре почетка пандемије корона вируса.
Купци нових аутомобила су у првом кварталу ове године највише (60 одсто) куповали бензинце, на другом месту су дизел аутомобили (19,82), док су хибридна возила трећа по продаји (15,06 одсто).
Најпродаванији бренд нових аутомобила и у текућој години је Шкода, а редом следе Тоyота, Хyундаи, Фиатт и Дациа.
За куповину нових аутомобила 75 одсто купаца се одлучило због тога што никада до сада није купило нови аутомобил, а чак 30 одсто анкетираних у истраживању планира куповину новог аутомобила.
Највећи број испитаника планира куповину повољнијег, новог аутомобила до 13.000 евра (26,5 одсто), од 13.000 до 15.000 евра (21,7), а од 15.000 до 20.000 евра (19,8 одсто).
Купци који планирају куповину новог, а не половног аутомобила, као разлог за такву одлуку навели су да у том случају нема потребе за додатним озбиљним улагањима, технички је сигурнија и безбеднија вожња и има фабричку гаранцију.
Бета
исто као у истом периоду претходне године, а само два одсто мање него 2019. године, показало је истраживање сајта Пословни аутомобил.
"Прошле године у првом кварталу продато је 4.997 нових аутомобила, а ове године 5019, што је повећање од 11 одсто у односу на исти период 2020. године", наведено је у анализи, поводом манифестације "Дани нових возила".
Додаје се да је овогодишња продаја само за два одсто мања него у првом кварталу 2019. године, пре почетка пандемије корона вируса.
Купци нових аутомобила су у првом кварталу ове године највише (60 одсто) куповали бензинце, на другом месту су дизел аутомобили (19,82), док су хибридна возила трећа по продаји (15,06 одсто).
Најпродаванији бренд нових аутомобила и у текућој години је Шкода, а редом следе Тоyота, Хyундаи, Фиатт и Дациа.
За куповину нових аутомобила 75 одсто купаца се одлучило због тога што никада до сада није купило нови аутомобил, а чак 30 одсто анкетираних у истраживању планира куповину новог аутомобила.
Највећи број испитаника планира куповину повољнијег, новог аутомобила до 13.000 евра (26,5 одсто), од 13.000 до 15.000 евра (21,7), а од 15.000 до 20.000 евра (19,8 одсто).
Купци који планирају куповину новог, а не половног аутомобила, као разлог за такву одлуку навели су да у том случају нема потребе за додатним озбиљним улагањима, технички је сигурнија и безбеднија вожња и има фабричку гаранцију.
Бета
Актуелно
Најновији број
30. април 2025.