ГАЛЕБ СИСТЕМ СВЕ ВИШЕ РОБЕ ПЛАСИРА У ИНОСТРАНСТВО
ЈЕДАН ОД ЛИДЕРА ИЗВОЗА
Шабачко предузеће Галеб груп планира да повећа обим производње и прихода за десет одсто у 2016. години
Из производних погона Галеб метал пака излазе крунски и алуминијумски затварачи и лименке за прехрану и хемију. Ова роба лако проналази пут до домаћих и иностраних купаца, којих је све више. Прелиминарни резултати из јануара показују да ће 2016. бити година развоја за ову шабачку фирму.
- Задовољни смо и резултатима које смо остварили прошле године. У текућој години планирамо повећање производње и прихода за десет одсто. С обзиром на резултате на почетку године, сматрамо да је план остварив. Кренули смо да освајамо и нека нова тржишта. Тренутно, извозимо више од 50 одсто производње, каже Наташа Марковић, генерална дикреторка Галеб груп.
И други производи, попут фискалних каса и ГПС уређаја су веома тражени, посебно на страним тржиштима.
- Поред Етиопије, где извозимо фискалне касе и термални папири, освајамо и нова тржишта, попут Мађарске. Веома смо задовољни тиме, јер повећавамо свој удео на тржишту, упркос веома турбулентном времену и тешкоћама са којима се привредници суочавају, додаје наша саговорница.
Галеб група је један од највећих шабачких извозника, који при том сарађује са веома познатим пословним субјектима.
- Извозимо у 24 земље, од чега су 15 чланице Европске уније, а традиционално добре резултате остварујемо на простору свих бивших југословенских република. Сарађујемо са Хајнекеном, Кока колом, Карлсебргом, Пепсиком и другим светски познатим произвођачима, наводи Слободан Шестић, директор спољне трговине
Окренутост ка извозу узрокована је, делимично, проблемом ликвидности домаћих комитената.
- На домаћем тржишту присутни смо већ деценијама, а наши капацитети далеко прелазе потребе домаћег тржишта. Нажалост, економско стање у држави често узрокује неликвидност наших комитената, те смо, у складу са нашом дугорочном стратегијом, оријентисани на извоз. У послу са иностраним партнерима уверили смо се да нема кашњења у плаћању. Такав однос нам пружа могућност да се додатно развијамо и инвестирамо у ширење посла, каже Шестић.
Стратешки циљ руководства фирме и 420 запослених радника је да учешће извоза у пласману својих производа повећају на 70 одсто. Планирају наступ и на новим тржиштима, пре свега Северне и Јужне Америке.
- Задовољни смо и резултатима које смо остварили прошле године. У текућој години планирамо повећање производње и прихода за десет одсто. С обзиром на резултате на почетку године, сматрамо да је план остварив. Кренули смо да освајамо и нека нова тржишта. Тренутно, извозимо више од 50 одсто производње, каже Наташа Марковић, генерална дикреторка Галеб груп.
И други производи, попут фискалних каса и ГПС уређаја су веома тражени, посебно на страним тржиштима.
- Поред Етиопије, где извозимо фискалне касе и термални папири, освајамо и нова тржишта, попут Мађарске. Веома смо задовољни тиме, јер повећавамо свој удео на тржишту, упркос веома турбулентном времену и тешкоћама са којима се привредници суочавају, додаје наша саговорница.
Галеб група је један од највећих шабачких извозника, који при том сарађује са веома познатим пословним субјектима.
- Извозимо у 24 земље, од чега су 15 чланице Европске уније, а традиционално добре резултате остварујемо на простору свих бивших југословенских република. Сарађујемо са Хајнекеном, Кока колом, Карлсебргом, Пепсиком и другим светски познатим произвођачима, наводи Слободан Шестић, директор спољне трговине
Окренутост ка извозу узрокована је, делимично, проблемом ликвидности домаћих комитената.
- На домаћем тржишту присутни смо већ деценијама, а наши капацитети далеко прелазе потребе домаћег тржишта. Нажалост, економско стање у држави често узрокује неликвидност наших комитената, те смо, у складу са нашом дугорочном стратегијом, оријентисани на извоз. У послу са иностраним партнерима уверили смо се да нема кашњења у плаћању. Такав однос нам пружа могућност да се додатно развијамо и инвестирамо у ширење посла, каже Шестић.
Стратешки циљ руководства фирме и 420 запослених радника је да учешће извоза у пласману својих производа повећају на 70 одсто. Планирају наступ и на новим тржиштима, пре свега Северне и Јужне Америке.
М.М.
Најновији број
24. април 2025.