Инфо

25. фебруар 2016.25. феб 2016.
ШАБАЧКА ФИРМА „ИНОП“ УСПЕШНО ПОСЛУЈЕ ДВАДЕСЕТ ГОДИНА

ДВЕ ДЕЦЕНИЈЕ РАЗВОЈА

Константна производња, планирање увођења нових роба и наступа на новим тржиштима, главни су адути шабачког предузећа „Иноп“ у тешким тржишним утакмицама
Тридесет радника шабачког „Инопа“ протекле године допринело је остваривању веома добрих пословних резултата. Производи ове фирме, алу затварачи и ушне маркице лако долазе до фармацеутских кућа и произвођача пића, односно ветеринарских амбуланти широм региона. Од 2016. имају велика очекивања.
- Очекујемо већи обим производње и пласман наших производа на нова тржишта. За сада смо уговорили посао на тржиште Хрватске, где ћемо наступити по први пут. Жеља нам је да извозимо наше производе и ван региона, те смо у једном од института у Француској добили сертификате који гарантују да квалитет наших ушних маркица за животиње задовољава све критеријуме Европске уније. Спремни смо за равноправно такмичење са европском конкуренцијом, каже Љупко Мијатовић, власник предузећа „Иноп“.
Власник фирме приватни посао је почео пре две деценије. По струци машински инжењер и некадашњи професор у Техничкој школи, уз подршку бивших ђака конструисао је и направио већину машина. Део радника са њим је од самог почетка.
- У фирми сам 20 година. Колектив је веома добар, услови рада су одлични. Трудимо се, зви заједно, да остваримо што боље резултате, наводи радник Саша Макевић.
Власник „Инопа“ размишља и о увођењу нових производа.
- Планирамо да проширимо наш асортиман производа. Планирамо да правимо пластичне посуде за паковање ситног воћа, попут јагода, малина и трешњи. Посетили смо неколико производних погона и сајмова где се овакви производи праве и продају, а почели смо и са испитивањем тржишта, каже Мијатовић.
Сарадњу са локалном самоуправом наш саговорник оцењује као веома добру, пре свега због интересовања о потребама привредника које су представници града показали у протеклих годину дана.
- Добро је што градоначелник Шапца посећује мала и средња предузећа, јер пре њега, то није нико радио. Велику корист од тога не можемо да очекујемо, али добро је знати да су вам у Градској управи отворена врата и да можете да причате о плановима и проблемима, каже Мијатовић.
ИЗВОЗНА ОРИЈЕНТИСАНОСТ „ИНОПА“
Од укупне „Инопове“ производње, сваке године у извозу заврши од 30 до 50 одсто, у чему са три четвртине учествују ушне маркице за животиње. Уз планиран пробој на тржиште Европске уније и производњу нових роба, резултати ће, уверени су у овој фирми, бити још бољи.
Предузеће „Иноп“ производи и друге робе, попут плочица за обележавње стабала и плочица за обележавање кошница.
М.Максимовић

Најновији број

25. април 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa