19. februar 2015.19. feb 2015.
REAGOVANjE

ČIJE SU GREŠKE

Kako to biva na ovom podneblju kada prođu svi praznici i život se vrati u kolotečinu tada počnu da stižu i raznorazni računi, opomene pa i izvršna rešenja. Tako je bilo i ovog puta, mnogi potrošači su širom Srbije dobili opomene a onda i predloge za izvršenje, kako to oni zovu, za neplaćenu električnu energiju. U istinu, potrošači treba da plate ono što potroše ali ko će da plaća nečije greške.
Naime, novoformirano preduzeće EPS Snabdevanje, kako bi naplatilo dugovanja angažovalo je izvršitelja (ime poznato redakciji) koji je kako se to narodski kaže, presavio tabak i uputio na takozvane nesavesne potrošače odnosno njihove adrese. Međutim, da stvar bude zanimljivija i zapetljanija, posle nekoliko dana na istu adresu stiže sledeći dopis u kojem isti izvršitelj donosi zaključak u kome se kaže “Ispravlja se greška u zaključku o izvršenju... u delu koji se odnosi na poslovni broj predmeta tako da umesto ...“ Problem je u tome što je izvršitelj pogrešio i broj godine pa umesto 2014. stavio je 2015. I sve to naravno naziva sistemskom greškom.
Pitanje je da li oni nesavesni potrošači, kako ih zovu oni koji ih snabdevaju strujom, imaju ista prava, da li i oni mogu da naprave sistemske greške, ili je to dozvoljeno samo izvršiteljima koji to ispravljaju čak i bez izvinjenja.
B.J.
B.J.

Najnoviji broj

25. april 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa