Инфо

Берза

  • aero 1.705 ▲ 0,18%
  • alfa 33.506 ▼ -1,45%
  • dinnpb 3.480 ⚫ 0,00%
  • enhl 651 ▲ 0,15%
  • infm 800 ⚫ 0,00%
  • jesv 5.052 ▼ -1,90%
  • kmbn 2.131 ▼ -3,05%
  • kmbnpb 681 ⚫ 0,00%
  • ming 500 ▲ 33,33%
  • niis 688 ⚫ 0,00%
  • rmks 2.600 ▲ 30,00%
  • sjks 2.300 ⚫ 0,00%
  • sjpt 133 ▼ -13,64%
  • tgas 10.750 ⚫ 0,00%
  • thhm 235 ⚫ 0,00%
  • tigr 41 ⚫ 0,00%
(19. фебруар 2015.)
РЕАГОВАЊЕ

ЧИЈЕ СУ ГРЕШКЕ

Како то бива на овом поднебљу када прођу сви празници и живот се врати у колотечину тада почну да стижу и разноразни рачуни, опомене па и извршна решења. Тако је било и овог пута, многи потрошачи су широм Србије добили опомене а онда и предлоге за извршење, како то они зову, за неплаћену електричну енергију. У истину, потрошачи треба да плате оно што потроше али ко ће да плаћа нечије грешке.
Наиме, новоформирано предузеће ЕПС Снабдевање, како би наплатило дуговања ангажовало је извршитеља (име познато редакцији) који је како се то народски каже, пресавио табак и упутио на такозване несавесне потрошаче односно њихове адресе. Међутим, да ствар буде занимљивија и запетљанија, после неколико дана на исту адресу стиже следећи допис у којем исти извршитељ доноси закључак у коме се каже “Исправља се грешка у закључку о извршењу... у делу који се односи на пословни број предмета тако да уместо ...“ Проблем је у томе што је извршитељ погрешио и број године па уместо 2014. ставио је 2015. И све то наравно назива системском грешком.
Питање је да ли они несавесни потрошачи, како их зову они који их снабдевају струјом, имају иста права, да ли и они могу да направе системске грешке, или је то дозвољено само извршитељима који то исправљају чак и без извињења.
Б.Ј.
Б.Ј.

Најновији број

15. новембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa