Берза

  • aero 1.705 ▲ 0,18%
  • alfa 33.506 ▼ -1,45%
  • dinnpb 3.480 ⚫ 0,00%
  • enhl 651 ▲ 0,15%
  • infm 800 ⚫ 0,00%
  • jesv 5.052 ▼ -1,90%
  • kmbn 2.131 ▼ -3,05%
  • kmbnpb 681 ⚫ 0,00%
  • ming 500 ▲ 33,33%
  • niis 688 ⚫ 0,00%
  • rmks 2.600 ▲ 30,00%
  • sjks 2.300 ⚫ 0,00%
  • sjpt 133 ▼ -13,64%
  • tgas 10.750 ⚫ 0,00%
  • thhm 235 ⚫ 0,00%
  • tigr 41 ⚫ 0,00%
(13. август 2015.)
ИНДИВИДУАЛНИ ТРЕНИНЗИ НА ПАУВЕР ПЛЕЈТУ

СПАС ОД ЦЕЛУЛИТА

Иако је лето на измаку, право је време да почнете да вежбате за следеће, или бар Нову годину. Дипломирани професор физичког, Ана Поповић, поручује да вежбање никако не би требало да буде сезонско. Посебо делотворан за жене је рад на паувер плејту. Ова справа која ради на принципу микровибрација, поред тога што активира читав организам разбија и целулит.
-Процес вежбања се удвостручује на паувер плејту. Ако 20 трбушњака уместо на ертеру урадите на справи, имаће ефекат као да сте урадили 40. Предност је и то што буди стабилизаторе, унутрашње ситне мишиће који иначе не раде када се уобичајено вежба. Целулит растреса и разбија. Боља је варијанта од масаже, јер га не враћа у мишић па да поново изађе. Прво се уситни, а онда почне да нестаје, објашњава Ана, која је и лиценцирани паувер плејт инструктор.
Индивидуалне тренинге на овој справи ради две године и каже да су жене веома задовољне. Тренинзи се одржавају у оквиру клинике МЦ “Парк“, која је део Спортског центра „Парк“, а налази се у Кнез Михајловој улици. Посебна погодност је што термини нису фиксно заказани, него се заказују када коме одговара, у оквиру шест радних дана, од понедељка до суботе.
-Тренира се три пута недељно. Један дан треба да се прескочи да би се организам одморио и мишићи регенерисали. На сваком тренингу погађамо велике групе мишића, а стомак и леђа су неизоставни. Код жена се базирам на глуталну регију и доњи стомак. Првих пола сата је на справи, а других пола сата кардио, на траци. Трудим се и да тај део на траци учиним занимљивим, да не буде једноличан. На овај начин се регулише и тежина.
Ради и са мушкарцима, али искуство јој је показало да жене, углавном, више воле да тренирају са женама. Каже и да је код индивидуалних тренинга јако битно и да се добро разуме са неким, јер је труд узалудан ако са неким проводи више сати недељно, а при том нису на истој релацији.
Вежбање на паувер плејту не треба да има никакве контраиндикације. Забрањена је за људе са дискусхернијом, труднице, као и три месеца након порођаја, као и за оне који имају страно тело у организму, нпр. шрафове у коленима.
Према Аниним речима, први резултати могу да се виде већ после месец дана. Ипак, никоме не обећава чуда, као што су скидање великог броја килограма за кратак временски период.
На факултету је посебну пажњу посветила исхрани. Истиче да никакве таблете ни напици које рекламирају не могу дати трајне резултате. Може се десити да се изгуби пет килограма, али ће се потом вратити седам. Посебно је тешко решити се килограма који су се гомилали још од детињства.
-Најбоље се показала хроно исхрана. То и није дијета, већ начин здравог храњења. Много компликују око тога, а све је врло једноставно. Може се јести баш све, само по одређеној сатници. Ја се никада не бих одрекла тестенина, али их једем само у правилно време.
Међу своје највеће успехе Ана убраја то што је жена која никада није трчала понела патике чак и на море, да може да трчи свакодневно.
Свој персонални тренинг код Ане Поповић можете заказати на број телефона 062-662-803.


М.М.

Најновији број

15. новембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa