Berza

  • aero 830 ▼ -1,19%
  • coka 9.707 ▼ -2,93%
  • dinnpb 4.000 ▲ 7,93%
  • dnos 2.400 ▲ 4,35%
  • enhl 683 ▼ -2,43%
  • hmbg 750 ▲ 12,61%
  • impl 3.350 ▲ 4,33%
  • kmbn 3.241 ▲ 1,28%
  • kmbnpb 1.350 ⚫ 0,00%
  • niis 685 ▲ 0,29%
  • puue 156 ▼ -3,11%
  • rmbg 29 ▲ 16,00%
  • stup 5.904 ▼ -0,05%
(13. avgust 2015.)
INDIVIDUALNI TRENINZI NA PAUVER PLEJTU

SPAS OD CELULITA

Iako je leto na izmaku, pravo je vreme da počnete da vežbate za sledeće, ili bar Novu godinu. Diplomirani profesor fizičkog, Ana Popović, poručuje da vežbanje nikako ne bi trebalo da bude sezonsko. Posebo delotvoran za žene je rad na pauver plejtu. Ova sprava koja radi na principu mikrovibracija, pored toga što aktivira čitav organizam razbija i celulit.
-Proces vežbanja se udvostručuje na pauver plejtu. Ako 20 trbušnjaka umesto na erteru uradite na spravi, imaće efekat kao da ste uradili 40. Prednost je i to što budi stabilizatore, unutrašnje sitne mišiće koji inače ne rade kada se uobičajeno vežba. Celulit rastresa i razbija. Bolja je varijanta od masaže, jer ga ne vraća u mišić pa da ponovo izađe. Prvo se usitni, a onda počne da nestaje, objašnjava Ana, koja je i licencirani pauver plejt instruktor.
Individualne treninge na ovoj spravi radi dve godine i kaže da su žene veoma zadovoljne. Treninzi se održavaju u okviru klinike MC “Park“, koja je deo Sportskog centra „Park“, a nalazi se u Knez Mihajlovoj ulici. Posebna pogodnost je što termini nisu fiksno zakazani, nego se zakazuju kada kome odgovara, u okviru šest radnih dana, od ponedeljka do subote.
-Trenira se tri puta nedeljno. Jedan dan treba da se preskoči da bi se organizam odmorio i mišići regenerisali. Na svakom treningu pogađamo velike grupe mišića, a stomak i leđa su neizostavni. Kod žena se baziram na glutalnu regiju i donji stomak. Prvih pola sata je na spravi, a drugih pola sata kardio, na traci. Trudim se i da taj deo na traci učinim zanimljivim, da ne bude jednoličan. Na ovaj način se reguliše i težina.
Radi i sa muškarcima, ali iskustvo joj je pokazalo da žene, uglavnom, više vole da treniraju sa ženama. Kaže i da je kod individualnih treninga jako bitno i da se dobro razume sa nekim, jer je trud uzaludan ako sa nekim provodi više sati nedeljno, a pri tom nisu na istoj relaciji.
Vežbanje na pauver plejtu ne treba da ima nikakve kontraindikacije. Zabranjena je za ljude sa diskushernijom, trudnice, kao i tri meseca nakon porođaja, kao i za one koji imaju strano telo u organizmu, npr. šrafove u kolenima.
Prema Aninim rečima, prvi rezultati mogu da se vide već posle mesec dana. Ipak, nikome ne obećava čuda, kao što su skidanje velikog broja kilograma za kratak vremenski period.
Na fakultetu je posebnu pažnju posvetila ishrani. Ističe da nikakve tablete ni napici koje reklamiraju ne mogu dati trajne rezultate. Može se desiti da se izgubi pet kilograma, ali će se potom vratiti sedam. Posebno je teško rešiti se kilograma koji su se gomilali još od detinjstva.
-Najbolje se pokazala hrono ishrana. To i nije dijeta, već način zdravog hranjenja. Mnogo komplikuju oko toga, a sve je vrlo jednostavno. Može se jesti baš sve, samo po određenoj satnici. Ja se nikada ne bih odrekla testenina, ali ih jedem samo u pravilno vreme.
Među svoje najveće uspehe Ana ubraja to što je žena koja nikada nije trčala ponela patike čak i na more, da može da trči svakodnevno.
Svoj personalni trening kod Ane Popović možete zakazati na broj telefona 062-662-803.


M.M.

Najnoviji broj

22. avgust 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa