JP VODOVOD
SKIDANjE VODOMERA POSLEDNjA MERA
Formiranjem sektora naplate u JP Vodovod, građani počeli da izmiruju i do 90 odsto svojih dugovanja. Skidanju vodomera, odnosno isključenju sa vodovodne mreže se pristupa tek pošto potrošači ne prihvate druge solucije otplate dugovanja
Kod naših građana je ustaljena navika da je voda nešto što poslednje treba platiti. Ali oni treba da shvate da ceo ovaj sistem živi od toga i da 30 dinara za 1.000 litara vode nije mnogo bez obzira koliko smo siromašni. Međutim, od marta prošle godine, kada smo formirali posebni sektor koji se samo time bavi, procenat naplate se kreće oko 90 odsto potraživanja “ rekao nam je direktor JP Vodovod Dragorad Mijatović.
Prilikom naplate zaostalih dugovanja poslednja mera kojoj u ovom preduzeću pribegavaju je skidanje vodomera, odnosno isključenje sa vodovodne mreže. Stoga, na pritužbe građana da su im radnici JP Vodovod skidali brojila pod izgovorom da idu na baždarenje zbog nekog kvara, a potom njihovo vraćanje uslovljavali otplatom celokupnog duga, koji je , po njima, često paušalno određen, Mijatović odgovara: Nikakvog paušalnog naplaćivanja nije bilo! Jednostavno, da bi naplatu održali na određenom nivou nekada moramo da primenjujemo nepopularne mere. U slučaju velikih dužnika, kada otkrijemo da nemaju dobru volju da plate bez obzira na pogodnosti koje im u tom slučaju pružamo, pribegavamo skidanju vodomera. A pošto smo prošlogodišnjom odlukom Gradskog veća da u račun ubacimo 60 dinara za održavanje vodomera, troškove popravke i zamene priključka sa potrošača prebacili na nas, često tu priliku iskoristimo i da uradimo baždarenje.
Prilikom naplate zaostalih dugovanja poslednja mera kojoj u ovom preduzeću pribegavaju je skidanje vodomera, odnosno isključenje sa vodovodne mreže. Stoga, na pritužbe građana da su im radnici JP Vodovod skidali brojila pod izgovorom da idu na baždarenje zbog nekog kvara, a potom njihovo vraćanje uslovljavali otplatom celokupnog duga, koji je , po njima, često paušalno određen, Mijatović odgovara: Nikakvog paušalnog naplaćivanja nije bilo! Jednostavno, da bi naplatu održali na određenom nivou nekada moramo da primenjujemo nepopularne mere. U slučaju velikih dužnika, kada otkrijemo da nemaju dobru volju da plate bez obzira na pogodnosti koje im u tom slučaju pružamo, pribegavamo skidanju vodomera. A pošto smo prošlogodišnjom odlukom Gradskog veća da u račun ubacimo 60 dinara za održavanje vodomera, troškove popravke i zamene priključka sa potrošača prebacili na nas, često tu priliku iskoristimo i da uradimo baždarenje.
Najnoviji broj
30. april 2025.