Berza

  • aero 1.060 ⚫ 0,00%
  • dinnpb 6.260 ▼ -0,11%
  • enhl 609 ▼ -1,77%
  • gfom 450 ▲ 19,68%
  • glos 490 ▲ 8,89%
  • gsfd 504 ▼ -0,20%
  • impl 3.521 ▲ 0,46%
  • kmbnpb 1.000 ▲ 1,01%
  • niis 745 ▼ -0,13%
  • pdza 10.107 ▼ -3,74%
  • tgas 15.841 ▲ 1,89%
  • trbg 4.620 ▲ 0,52%
  • trgom 945 ⚫ 0,00%
(30. jun 2016.)
SAVETI ZA VEŽBANjE

UNUTRAŠNjA STRANA BUTINA

Vežba br. 1
Zauzmite pozu sa razmaknutim nogama i držite ruke ispred grudi tokom vežbe zbog ravnoteže. Levo koleno je savijeno, čučanj dole i polako klizite desnom nogom u stranu. Dok polako ispravljate nogu, gurnite desnu nogu nazad. Uradite 3 seta po 10 ponavljanja sa svakom nogom.
Vežba br. 2
Lezite na jednoj strani, držite donju nogu ravno, dok je druga noga savijena. Ruka je ispod glave i koleno je na podu. Podižite nogu i udahnite i izdahnite uz istovremeno spuštanje noge dole. Držite telo mirnim dok radite ovu vežbu. Potrebno je 10 ponavljanja na svakoj strani.
Vežba br. 3
Ova vežba pored toga što zateže unutrašnju stranu butina, pozitivno utiče na mišiće ruku. Podignite ruke u visini ramena sa savijenim laktovima. Čučanj sa savijenim kolenima i neka noge ostanu stisnute zajedno. Podignite ruke iznad glave čučecći, a zatim povratak na početni položaj. Dovoljno je da uradite 15 ponavljanja.

Vežba br. 4
Stanite sa skupljenim nogama i raširite ruke. Podignite desnu nogu, ljuljajte je ispred leve i zatim vratite nazad. Koristite svoju levu nogu da održite ravnotežu. Potrebno je 3 seta po 10 ponavljanja.
Paver plejt instruktor Ana Popov

Najnoviji broj

13. februar 2020.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa