Инфо

Берза

  • aero 979 ▼ -1,81%
  • dinnpb 3.202 ▼ -1,48%
  • fint 520 ⚫ 0,00%
  • fito 2.720 ▲ 0,74%
  • gmon 1.700 ▲ 0,30%
  • hmbg 510 ⚫ 0,00%
  • impl 3.005 ▼ -0,03%
  • jgelm 2.977 ⚫ 0,00%
  • kmbn 2.350 ▼ -1,26%
  • mtlc 1.990 ▼ -1,49%
  • niis 684 ▼ -0,15%
  • pmli 499 ▲ 24,75%
  • rso17150 105,84 ▲ 0,53%
  • rso18170 102,44 ▼ -2,46%
  • sjpt 174 ▼ -2,79%
  • stup 5.900 ▲ 3,51%
  • svrl 603 ▼ -0,17%
  • tgas 10.852 ▲ 0,48%
(30. јун 2016.)
САВЕТИ ЗА ВЕЖБАЊЕ

УНУТРАШЊА СТРАНА БУТИНА

Вежба бр. 1
Заузмите позу са размакнутим ногама и држите руке испред груди током вежбе због равнотеже. Лево колено је савијено, чучањ доле и полако клизите десном ногом у страну. Док полако исправљате ногу, гурните десну ногу назад. Урадите 3 сета по 10 понављања са сваком ногом.
Вежба бр. 2
Лезите на једној страни, држите доњу ногу равно, док је друга нога савијена. Рука је испод главе и колено је на поду. Подижите ногу и удахните и издахните уз истовремено спуштање ноге доле. Држите тело мирним док радите ову вежбу. Потребно је 10 понављања на свакој страни.
Вежба бр. 3
Ова вежба поред тога што затеже унутрашњу страну бутина, позитивно утиче на мишиће руку. Подигните руке у висини рамена са савијеним лактовима. Чучањ са савијеним коленима и нека ноге остану стиснуте заједно. Подигните руке изнад главе чучецћи, а затим повратак на почетни положај. Довољно је да урадите 15 понављања.

Вежба бр. 4
Станите са скупљеним ногама и раширите руке. Подигните десну ногу, љуљајте је испред леве и затим вратите назад. Користите своју леву ногу да одржите равнотежу. Потребно је 3 сета по 10 понављања.
Павер плејт инструктор Ана Попов

Најновији број

14. фебруар 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa