Инфо

Берза

  • aero 1.701 ▼ -0,23%
  • dinnpb 3.413 ▼ -1,93%
  • dnos 1.250 ▲ 2,46%
  • enhl 650 ▼ -0,15%
  • fint 505 ▲ 1,00%
  • fito 2.800 ⚫ 0,00%
  • gmon 1.800 ⚫ 0,00%
  • gsfd 525 ▲ 50,00%
  • impl 3.001 ▼ -0,03%
  • jmbn 9.171 ▲ 5,41%
  • kmbn 2.100 ▼ -1,45%
  • niis 683 ▼ -0,44%
  • rso16144 103,91 ▼ -1,96%
  • svrl 622 ⚫ 0,00%
  • tgas 10.800 ▲ 0,47%
  • thhm 235 ⚫ 0,00%
(30. јун 2016.)
САВЕТИ ЗА ВЕЖБАЊЕ

УНУТРАШЊА СТРАНА БУТИНА

Вежба бр. 1
Заузмите позу са размакнутим ногама и држите руке испред груди током вежбе због равнотеже. Лево колено је савијено, чучањ доле и полако клизите десном ногом у страну. Док полако исправљате ногу, гурните десну ногу назад. Урадите 3 сета по 10 понављања са сваком ногом.
Вежба бр. 2
Лезите на једној страни, држите доњу ногу равно, док је друга нога савијена. Рука је испод главе и колено је на поду. Подижите ногу и удахните и издахните уз истовремено спуштање ноге доле. Држите тело мирним док радите ову вежбу. Потребно је 10 понављања на свакој страни.
Вежба бр. 3
Ова вежба поред тога што затеже унутрашњу страну бутина, позитивно утиче на мишиће руку. Подигните руке у висини рамена са савијеним лактовима. Чучањ са савијеним коленима и нека ноге остану стиснуте заједно. Подигните руке изнад главе чучецћи, а затим повратак на почетни положај. Довољно је да урадите 15 понављања.

Вежба бр. 4
Станите са скупљеним ногама и раширите руке. Подигните десну ногу, љуљајте је испред леве и затим вратите назад. Користите своју леву ногу да одржите равнотежу. Потребно је 3 сета по 10 понављања.
Павер плејт инструктор Ана Попов

Најновији број

15. новембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa