Инфо

Берза

  • akdm 350 ⚫ 0,00%
  • dinnpb 5.999 ▲ 1,68%
  • kmbnpb 799 ▲ 1,65%
  • niis 572 ▼ -2,05%
  • rso20197 99,55 ▲ 0,14%
  • rssds20237 93,00 ▼ -7,00%
  • rssds20238 90,00 ▼ -10,00%
  • tlvc 2.500 ▼ -2,57%
  • utsi 1.400 ⚫ 0,00%
  • zisr 3.300 ▼ -0,09%
(2. јун 2020.)

Уређење у складу са Планом одрживе урбане мобилности

Уређење у складу са Планом одрживе урбане мобилности
Град Шабац уз подршку Сталне конференције градова и општина (СКГО) и Немачке организације за техничку сарадњу ГИЗ реализује активности предвиђене Планом одрживе урбане мобилности чије мере предвиђају унапређење квалитета свих видова кретања и саобраћаја у граду, што има вишеструку корист за све учеснике.

-Сматрам да смо кроз План одрживе урбане мобилности добили један важан стратешки документ у чијој изради су учествовали стучњаци, али и јавност. Преостало је да буде потврђен у Скупштини града Шапца, али услед проглашења ванредног стања и истека мандата локалног парламента то није учињено. Свакако да ће бити на дневном реду новог сазива, а пре тога биће организована јавна расправа како бисмо чули ставове суграђана. Овај документ треба да реши кључна питања саобраћаја у граду и одреди стратешки план како желимо да Шабац изгледа у будућности. Важно је напоменути да је рађен у сарадњи са Сталном конференцијом градова и општина, а укључен је и немачки ГИЗ преко фондова Европске уније и енергетске ефикасности. Могу слободно да кажем да смо пионири у овом пројекту, тренутно је уз Шабац укључен и Пирот, али се надамо да ће бити реализован и другим градовима Србије – рекао је председник Скупштине града и председник Комисије за урбану мобилност
Немања Пајић.

Улица краља Александра прва је уређена по принципу успореног саобраћаја и представља везу, али и улаз ка Савској авенији у зону будућег Сава парка. Реконструкцијом коловоза бехатон плочама, и изједначавањем са тротоарским делом постигнута је безбедна целина намењена свим учесницима у саобраћају, са посебним акцентом на кретање пешака и бициклиста.

-Желимо да улице буду простор прилагођен суграђанима, јер се значај део активности одвија управо на јавним површинама. Тако да са овог аспекта улице не посматрамо само као саобраћајни елемент, већ и као место различитих активности и сусрета. Тренутно су приоритет пешаци, бициклисти, јавни превоз, а потом и аутомобили. Редослед поменутих категорија не значи да не бринемо о суграђанима који су возачи путници, него да се знатно пажљивије управља простором и ресурсима опредељеним за саобраћај. Желимо да истакнемо учеснике који подржавају одрживе видове саобраћаја - истиче руководилац радног тима за израду Плана одрживе урбане мобилности Ксенија Лукић уз напомену План одрживе урбане мобилности је поверен служби за просторно и урбанистичко планирање Јавног предузећа „Инфраструктура Шабац“, формирана је и градска комисија.

У склопу Плана одрживе мобилности осим поменуте улице реконстурисана је и Др Андре Јовановића, а у наредном периоду биће настављено уређење.

Најновији број

2. јул 2020.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa