Инфо

11. март 2019.11. мар 2019.
Почела кампања о заштити потрошача. "Да куповина буде милина"

Почела кампања о заштити потрошача. "Да куповина буде милина"


Министарство трговине, туризма и телекомуникација Србије почело је данас кампању о правима потрошача "Да куповина буде милина", којом се обележава 15. март, Светски дан потрошача.

Циљ кампање, која ће трајати до 22. марта, је едукација потрошача о њиховим правима, поготово ако нису задовољни робом или услогом коју су платили у трговини или електронски.

У току кампање "Да куповина буде милина" биће емитовани видео спотови на сајту www.заститапотросаца.гов.рс и Јутуб каналу Министарства у којима ће бити речи о Е-трговини, телекомуникационим услугама, туристичким услугама и трговини на мало.

Кампања је организована у оквиру реализације твининг пројекта "Даљи развој заштите потрошача у Србији" које финансира Европска унија, а које Министарство трговине, туризма и телекомуникација спроводи у сарадњи са Министарством за иновације и технологију Мадјарске и Регионалном развојном агенцијом Сенец–Пезинок из Словачке од августа 2017. године.

Државна секретарка у Министарству трговине, туризма и телекомуникација Татјана Матић је на конференцији за новинаре поводом почетка кампање рекла да је у области заштите потрошача велики супех постигут у заштити колективног интереса, јер су удружења потрошача прва адреса којој се обраћају незадовољни купци.

Министарство ће, како је најавила, ускоро расписати конкурс за доделу подстицајних средстава удружењима за заштиту потрошача за 2019. годину у износу од 20 милиона динара.
Извор: Бета

Најновији број

25. април 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa