Инфо

Берза

  • aero 868 ▲ 0,35%
  • impl 3.790 ▼ -0,03%
  • kmbn 2.300 ▲ 0,04%
  • mtlc 1.800 ⚫ 0,00%
  • niis 599 ⚫ 0,00%
  • tgas 12.803 ▼ -1,52%
(16. април 2020.)

Здрава храна

Здрава храна
До сада смо сви имали изговоре, да немамо времена да једемо и припремамо здраву храну, тренирамо...мислим да ће новонастала ситуација да нас опамети и да ће нас усмерити на прави пут што се тиче здравља. Колико год се причало о здрављу пре, нико није обраћао толику пажњу на исто. Причали смо како није битно шта једеш...зашто би тренирао када на послу радиш, да је то јаче од тренинга. Од када је кренула ова изолација сви имамо времена, нема кафића, излазака са друштвом...свега што је пре било у првом плану.

Сада треба да вам буде здравље у првом плану.Поставите циљ, реците желим нпр. за 6 недеља да смршам толико и толико кг, да будем здравија..да водим рачуна о себу, желим.... ставите на папир шта све желите да постигнете, али будите реални са временом. Немојте постављати нереалне циљеве као нпр. желим да смршам за недељу дана 5кг... само будете реални. Када сте на папиру записали шта све желите да промените, крените ка циљу.

Сада нема извлачења да немаш пара за теретану...сада нема теретане, сам код куће ради на свом циљу. На Youtube имате много тренинга, без справа који су много добри, ја их исто радим. Идите наYoutube и запратите Pamela Reif, она је сјајна што се тиче функционалних тренинга ја радим вежбе које она показује.Свиђа ми се што ради цело време свих 10 минута, док други само покажу и напомену да урадиш у 3 серије. Ако желите неке мало лаганије вежбе запратите Bailey Brown. На почетку не можете урадити све вежбе како треба, али потрудите са да барем 2 пут урадите ту једну вежбу, следећи пут ћете 3 пута...и све тако. А такође што се тиче здраве хране, ни за то немате оправдање, за све кафе које бисте испили у кафићу или јели у пекари , сав новац који сте до сада трошили на исто искористите да будете бољи. Имаћете више новца за здравије намирнице, немојте пити много кафе. Покушајте да је смањите што више можете, потрудите се да пијете више чајева. Цигарете нећу ни да коментаришем, ако их већ користите, престаните ОДМАХ!

Све што у животу радимо, радимо да би нам било боље, али некада се баш опустимо. Кренимо ка циљу, делите позитивну енергију, не дозволите да вас други прекидају у својим сновима само идите напред , нема краја. Због свих вас, а и нас, одлучили смо да у сваком следећем ,као и у прошлих 6, издању Гласа Подриња причамо о здравом животу на који већина нас није навикла. Такође запратите нас на Instagram страници, где такође објављујемо здраве рецепте које сте пропустили у прошлим идањима.

ПАСТА ПАРАДАЈЗ (15мин)
За 1 до 2 порције
Састојци:
-100г интегралне,хељдине тестенине (по избору)
-7 чери парадајза (може више и мање)
- 250мл парадајз пелата
-2 чења белог лука
-со,бибер,маслиново уље
Припрема:
Ставите воду да се скува за макароне, а у њу додајте и мало соли. Док се вода греје, исецкајте чери парадајз на 1/4, а бели лук на листиће. Таман док сте све то урадили у тигањ ставите мало маслиновог уља и одмах бели лук. Поента је да бели лук упије маслиново уље и да се у исто време греје, а не да загори. Након 1-2ми, ставите и парадајз и све то лагано промешајте са вајачом.Некако по мени има лепши укус када мешате са нечим дрвеним, али можда је то само до мене. Након што сте додали парадајз сачекајте који мин (2-3) па додајте парадајз пелат.Када је вода проврила додајте макароне и оставите само (6-7 мин), много су лепше када су тврдо куване, имаћеете осећај да једете у правом Италијанском ресторану, јер италијани на исти начин припремају ову пасту. Када се тестенина скувала додајте кутлачу воде (од тестенина што је остало)у сос,да би се сос још мало згуснуо, промешајте па додајте тестенину у тигањ и оставите минут на лаганој ватри. Затим послужите са мало рендано пармезана од горе. Пријатно!

Обожавам да једем Италијанску храну, али има много тестенине што није здраво. Зато сам је заменила са хељдином тестенином која је много укуснија од инегралне,али је здравија од обичне. То ми је и био циљ, да направим нешто што је укусно као и оргинални рецепт, а да буде на здрвији начин. На то сам мислила када сам говорила, да здрава храна није одрицање. Једеш исту храну само на другачији начин припремњену.

Ја се искрено надам, да ћете се покренути. Немојте имати изговоре, сада је време да радите на себи. Колико год година да имате, били старији или млађи, увек се треба усавршавати како на послу, тако и на себи. Покрените људе око себе да раде на себи, тако нећете коментарисати друге људе, како изгледају, шта једу како се облаче... итд. Само радите на себи.
Чувајте се и будите здрави. Идите ка циљу!

Кети Симић

Local Press Laboratorija je pilot projekat razvijen u saradnji sa organizacijom Free Press Unlimited i uz finansijsku podršku Ministarstva inostranih poslova Kraljevine Holandije

Најновији број

28. мај 2020.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa