Инфо

19. мај 2011.19. мај 2011.
ЗОРИЦА ТОДИЋ, ЗАШТИТНИК ПАЦИЈЕНТОВИХ ПРАВА У ОПШТОЈ БОЛНИЦИ ШАБАЦ

КОМУНИКАЦИЈА НАЈВЕЋИ ПРОБЛЕМ

Заштитници права пацијената у Општој болници Шабац месечно се обрати петнаестак грађана. Јављају јој се са притужбама, питањима али и похвалама
Зорица Тодић, дипломирани правник ради као заштитник права пацијената у Општој болници Шабац од 2002. године када је Министарство здравља утврдило да у свакој здравственој установи мора постојати заштитник права пацијената. Док многи не знају ни да ова служба постоји Зорица Тодић каже да: „Заштитник пацијентових права у установи постоји и ради и обавештења о томе постоје свуда.“
Њена улога је да посредује између пацијената и начелника службе ради информација и решавања евентуалних проблема. Пацијент се може јавити телефоном, као и доћи лично али и писмено изјавити жалбу.
- Када су у питању писмене жалбе обавезно их начелник службе чита и обавезује запосленог у својој установи да напише писмену изјаву. Она се достави овде и та писмена изјава се враћа пацијенту као одговор - објашњава ЗорицаТодић.

Најновији број

18. април 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa