ВЕЗА ИЗМЕЂУ ЉУБОВИЈЕ И БРАТУНЦА
ИЗГРАДЊА МОСТА СЕ ОДВИЈА ПО ПЛАНУ
Лепо време у средњем Подрињу увелико погодује грађевинарима београдске компаније ,,МБА Ратко Митровић™™ који раде на изградњи моста на реци Дрини , између Љубовије и Братунца у Републици Српској. Изградња моста почела је 22. октобра прошле године
Инжењер Владимир Толимир, руководилац градилишта рекао је за ,,Љубовијске онлајн новине™™ да су за протекла три месеца колико градња траје постигнути добри радни резултати, и да радови теку по плану. Ових дана увелико се изводе радови на приступној путној саобраћајници од шљунка. Уграђено је око 20.000 кубика шљунка, од укупних 32.000 кубика колико треба да се угради. По плану се одвијају и радови на изградњи конструкције моста. У току је израда темеља четири стубна места на десној обали Дрине у Србији. По завршетку ова четири стуба, а то ће бити половином марта, одмах ће почети изградња четири стуба на левој обали Дрине у Републици Српској. Мост ће имати 10 стубова, два стуба ће бити у води. На изградњи ради 30 радника што је довољно за овај обим посла. У посао су укључене и моћне машине: багери, булдожери, дизалица, миксери, ваљци, камиони.
На страни Републике Српске биће изграђен гранични прелаз. Србија учествује са 4,5 милиона евра и финансираће комплетну иградњу моста са приступним путевима са своје стране, а платила је и комплетну пројектну документацију. БиХ финансира изградњу граничног прелаза, вредност око седам милиона евра, а Република Српска приступне путеве са своје стране, у вредности од око 800.000 марака.
Мост ће бити дуг 227 метара, а широк 14 метара са две саобраћајне траке, стазама за бициклисте и тротоарима за пешаке. Мост ће бити изграђен по последњим стандардима, као и царинси терминали и остали садржаји. Окончање изградње, планирано је за 27. септембар 2017. године.
Мост је посебно значајан за привреднике јер ће скратити пут за транспорт робе и до 100 километара у случају преко Малог Зворника, а до 140 километара ако роба иде преко Лознице. Овај прелаз биће најкраћа веза са коридором 11, а тиме и са луком Бар. Такође, приближиће средње Подриње и Сарајево Београду за 60 километара.
На страни Републике Српске биће изграђен гранични прелаз. Србија учествује са 4,5 милиона евра и финансираће комплетну иградњу моста са приступним путевима са своје стране, а платила је и комплетну пројектну документацију. БиХ финансира изградњу граничног прелаза, вредност око седам милиона евра, а Република Српска приступне путеве са своје стране, у вредности од око 800.000 марака.
Мост ће бити дуг 227 метара, а широк 14 метара са две саобраћајне траке, стазама за бициклисте и тротоарима за пешаке. Мост ће бити изграђен по последњим стандардима, као и царинси терминали и остали садржаји. Окончање изградње, планирано је за 27. септембар 2017. године.
Мост је посебно значајан за привреднике јер ће скратити пут за транспорт робе и до 100 километара у случају преко Малог Зворника, а до 140 километара ако роба иде преко Лознице. Овај прелаз биће најкраћа веза са коридором 11, а тиме и са луком Бар. Такође, приближиће средње Подриње и Сарајево Београду за 60 километара.
Најновији број
24. април 2025.