Активности Друштва учитеља Рађевине
ИНКЛУЗИЈА У ПРАКСИ
Инклузивно образовање, ентузијазам, професионалност. Квалитетно образовање за свако дете. Идентификовање проблема у општини Крупањ
У среду 23. марта у просторијама ОШ Боривоје Ж. Милојевић у Крупњу одржана је трибина Инклузија у пракси у организацији Друштва учитеља Рађевине у оквиру истоименог пројекта који реализује Савез учитеља Србије и финансира Фондација за отворено друштво Србије. Трибини је присуствовало 73 учесника, а теме су биле инклузивно образовање из праксе: наставника, родитеља, ученика, интерресорне комисије.
Циљеви трибине су били размена искустава, примера добре инклузивне праксе и идеја свих актера локалне средине који треба да допринесу остваривању квалитетног образовања за свако дете. Такође, један од циљева је био идентификовање проблема карактеристичних у општини Крупањ и предлога будућих акција у циљу унапређивања инклузивне праксе.
Присутнима се обратила председница Друштва учитеља Рађевине и модератор трибине Весна Лазаревић која је укратко подсетила на разлоге одржавања трибине и поздравила је све присутне учеснике: Велика помоћ у реализацији инклузивне праксе је ентузијазам и професионалност просветних радника. Неопходно је и даље унапређивати инклузивно образовање, посебно у области вршњачке подршке.
У току дискусије највише питања се односило на могућност коришћења педагошког асистента и каква је процедура за његово добијање. Школа у Крупњу је ове године добила личног пратиоца за једног ученика који му помаже не само при кретању него и у укупном животу у школи.
У среду 23. марта у просторијама ОШ Боривоје Ж. Милојевић у Крупњу одржана је трибина Инклузија у пракси у организацији Друштва учитеља Рађевине у оквиру истоименог пројекта који реализује Савез учитеља Србије и финансира Фондација за отворено друштво Србије. Трибини је присуствовало 73 учесника, а теме су биле инклузивно образовање из праксе: наставника, родитеља, ученика, интерресорне комисије.
Циљеви трибине су били размена искустава, примера добре инклузивне праксе и идеја свих актера локалне средине који треба да допринесу остваривању квалитетног образовања за свако дете. Такође, један од циљева је био идентификовање проблема карактеристичних у општини Крупањ и предлога будућих акција у циљу унапређивања инклузивне праксе.
Присутнима се обратила председница Друштва учитеља Рађевине и модератор трибине Весна Лазаревић која је укратко подсетила на разлоге одржавања трибине и поздравила је све присутне учеснике: Велика помоћ у реализацији инклузивне праксе је ентузијазам и професионалност просветних радника. Неопходно је и даље унапређивати инклузивно образовање, посебно у области вршњачке подршке.
У току дискусије највише питања се односило на могућност коришћења педагошког асистента и каква је процедура за његово добијање. Школа у Крупњу је ове године добила личног пратиоца за једног ученика који му помаже не само при кретању него и у укупном животу у школи.
Д.Жугић
Најновији број
24. април 2025.