ПРЕЗЕНТАЦИЈА У КУЛТУРНОМ ЦЕНТРУ
ЛИЦЕ У ЛИЦЕ
У оквиру програма Центра за савремену уметност Културног центра у Шапцу, протеклог петка је представљена специфична културна, медијска и социјална платформа из Београда. Организација ЛИЦЕУЛИЦЕ реализује практичне програме директне подршке маргинализованим групама, са циљем њихове веће економске, културне и социјалне укључености. Програм се реализује кроз неколике активности, од којих је највидљивија издавање истоименог магазина и његова дистрибуција кроз мрежу продаваца, који зарађују 50 процената од сваког продатог примерка.
Магазин се залаже за права угрожених и маргинализованих група и појединаца, за сарадњу и интеграцију, здраво физичко и ментално окружење, за одрживи развој, а против насиља, расизма и мржње сваке врсте. Посебно је усредсређен на три велика изазова: очување животне средине, демаргинализацију група, појединаца, ставова и идеја, унапређење јавног интереса и јавног простора.
Магазин излази једном у два месеца, а бројеви имају тематске целине као што су миграције, сиромаштво, побуна, бескућништво, вода и храна, као и сталне рубрике: активизам, филантропија, људска права, екологија, социјално предузетништво итд. Пишу познати аутори, али и почетници. Највећи део материјала добија се про боно. До сада је изашло 30 бројева у тиражу од 6000 копија по броју.
На шабачкој презентацији магазина говорили су Николета Косовац, координаторка пројекта и Бојан Марјановић, уредник.
Магазин се залаже за права угрожених и маргинализованих група и појединаца, за сарадњу и интеграцију, здраво физичко и ментално окружење, за одрживи развој, а против насиља, расизма и мржње сваке врсте. Посебно је усредсређен на три велика изазова: очување животне средине, демаргинализацију група, појединаца, ставова и идеја, унапређење јавног интереса и јавног простора.
Магазин излази једном у два месеца, а бројеви имају тематске целине као што су миграције, сиромаштво, побуна, бескућништво, вода и храна, као и сталне рубрике: активизам, филантропија, људска права, екологија, социјално предузетништво итд. Пишу познати аутори, али и почетници. Највећи део материјала добија се про боно. До сада је изашло 30 бројева у тиражу од 6000 копија по броју.
На шабачкој презентацији магазина говорили су Николета Косовац, координаторка пројекта и Бојан Марјановић, уредник.
М.Ф.
Најновији број
24. април 2025.