Инфо

Берза

  • aero 1.471 ▲ 0,20%
  • akdm 290 ⚫ 0,00%
  • cnpr 1.100 ⚫ 0,00%
  • crsg 300 ⚫ 0,00%
  • dinnpb 3.560 ⚫ 0,00%
  • dnos 1.170 ▼ -0,17%
  • enhl 1.046 ▼ -0,38%
  • epen 16.000 ▲ 3,90%
  • epin 3.700 ▲ 17,39%
  • grdb 851 ⚫ 0,00%
  • ikrb 50 ▼ -35,90%
  • imkm 300 ▲ 7,14%
  • inim 4.000 ⚫ 0,00%
  • jesv 5.100 ▲ 0,79%
  • kmbn 1.892 ⚫ 0,00%
  • kmbnpb 900 ⚫ 0,00%
  • lsta 420 ▲ 5,00%
  • mbls 6.000 ▲ 20,00%
  • mtlc 2.055 ▲ 0,24%
  • niis 700 ▼ -0,14%
  • prgs 11 ▼ -8,33%
  • rso17165 100,47 ▲ 0,63%
(8. јун 2017.)

Исхраном против целулита

Једно од оружја које можемо да користимо против целулита је правилна исхрана, каже лиценцирани нутрициониста Х2О Мед Спа центра Ана Поповић и објашњава:
-Свака дијета препоручује за пиће око 2 литре воде дневно. При томе не заборавите да се вода уноси и преко хране. Ако сте љубитељ лубенице, јабуке, краставца, много је лакше да се постигне дневни унос од 2 литре, јер су и многа друга воћа и поврћа богата водом.
Једите намирнице богате лецитином, аминокиселинама, есенцијалним масним киселинама, антиоксидансе. Ова врста хране је одлична за побољшање здравља, еластичности и изгледа коже.
Најбоље намирнице у борби против поморанџине коре су:
Јаја, карфиол, соја, кикирики путер, спанаћ (лецитин); Ланено семе, маслиново уље, ораси, масна риба (масне киселине); Грејпфрут, поморанџе (антиоксиданси, полифеноли, аминокиселине).
Витамин Ц је веома повезан са синтезом колагена. Колаген побољшава еластичност коже и чини целулит мање видљивим. Штавише, америчка истраживања су потврдила да овај витамин помаже сагоревање 30% више масти током вежбања. Дакле, користити свакодневно 75мг витамина Ц из таблета ако ову количину не можете да унесете кроз исхрану; 150 грама лимуна садржи 75 мг али и само 60 грама свеже термички необрађене паприке. Осим витамина Ц, треба узети и довољно витамина Е.

Најновији број

7. децембар 2017.

Најновији број