ZORKA KERAMIKA PREDSTAVILA NOVU KOLEKCIJU
SINONIM ZA KVALITET
Najveći domaći proizvođač keramičkih pločica, uprkos otežanim tržišnim uslovima, sa puno optimizma gleda u budućnost
Umesto pod kupolama Beogradskog sajma, šabačko preduzeće Zorka keramika odlučilo je da novu kolekciju proizvoda za 2013. godinu predstavi u prijatnom ambijentu restorana Fokaćija u beogradskom hotelu Hajat. To ni ne čudi, jer kada je neko lider u oblasti kojom se bavi, može sebi da dozvoli luksuz da menja postojeće običaje i standarde, odnosno da kreira nove načine poslovanja. Upravo zbog toga, prijatelji i poslovni saradnici ove firme uživali su u neobičnoj prezentaciji novih proizvoda i tehnologija.
- Novu kolekciju našim kupcima i distributerima predstavili smo u hotelu Hajat, umesto na sajmu, jer smo na taj način osigurali direktan kontakt sa poslovnim saradnicima. Svesni smo da neučestvovanje na Beogradskom sajmu može biti protumačeno na različite načine, ali siguran sam da smo uradili ispravnu stvar, a broj gostiju i njihove reakcije na naš asortiman to svakako i potvrđuju, rekao je generalni direktor Zorka keramike Petar Miljković.
Rukovodstvo firme uvereno je da će nova kolekcija doprineti još boljem pozicioniranju firme na tržištu keramičkih pločica.
- Novu kolekciju našim kupcima i distributerima predstavili smo u hotelu Hajat, umesto na sajmu, jer smo na taj način osigurali direktan kontakt sa poslovnim saradnicima. Svesni smo da neučestvovanje na Beogradskom sajmu može biti protumačeno na različite načine, ali siguran sam da smo uradili ispravnu stvar, a broj gostiju i njihove reakcije na naš asortiman to svakako i potvrđuju, rekao je generalni direktor Zorka keramike Petar Miljković.
Rukovodstvo firme uvereno je da će nova kolekcija doprineti još boljem pozicioniranju firme na tržištu keramičkih pločica.
Najnoviji broj
30. april 2025.