25. februar 2016.25. feb 2016.
ŠABAČKA FIRMA „INOP“ USPEŠNO POSLUJE DVADESET GODINA

DVE DECENIJE RAZVOJA

Konstantna proizvodnja, planiranje uvođenja novih roba i nastupa na novim tržištima, glavni su aduti šabačkog preduzeća „Inop“ u teškim tržišnim utakmicama
Trideset radnika šabačkog „Inopa“ protekle godine doprinelo je ostvarivanju veoma dobrih poslovnih rezultata. Proizvodi ove firme, alu zatvarači i ušne markice lako dolaze do farmaceutskih kuća i proizvođača pića, odnosno veterinarskih ambulanti širom regiona. Od 2016. imaju velika očekivanja.
- Očekujemo veći obim proizvodnje i plasman naših proizvoda na nova tržišta. Za sada smo ugovorili posao na tržište Hrvatske, gde ćemo nastupiti po prvi put. Želja nam je da izvozimo naše proizvode i van regiona, te smo u jednom od instituta u Francuskoj dobili sertifikate koji garantuju da kvalitet naših ušnih markica za životinje zadovoljava sve kriterijume Evropske unije. Spremni smo za ravnopravno takmičenje sa evropskom konkurencijom, kaže Ljupko Mijatović, vlasnik preduzeća „Inop“.
Vlasnik firme privatni posao je počeo pre dve decenije. Po struci mašinski inženjer i nekadašnji profesor u Tehničkoj školi, uz podršku bivših đaka konstruisao je i napravio većinu mašina. Deo radnika sa njim je od samog početka.
- U firmi sam 20 godina. Kolektiv je veoma dobar, uslovi rada su odlični. Trudimo se, zvi zajedno, da ostvarimo što bolje rezultate, navodi radnik Saša Makević.
Vlasnik „Inopa“ razmišlja i o uvođenju novih proizvoda.
- Planiramo da proširimo naš asortiman proizvoda. Planiramo da pravimo plastične posude za pakovanje sitnog voća, poput jagoda, malina i trešnji. Posetili smo nekoliko proizvodnih pogona i sajmova gde se ovakvi proizvodi prave i prodaju, a počeli smo i sa ispitivanjem tržišta, kaže Mijatović.
Saradnju sa lokalnom samoupravom naš sagovornik ocenjuje kao veoma dobru, pre svega zbog interesovanja o potrebama privrednika koje su predstavnici grada pokazali u proteklih godinu dana.
- Dobro je što gradonačelnik Šapca posećuje mala i srednja preduzeća, jer pre njega, to nije niko radio. Veliku korist od toga ne možemo da očekujemo, ali dobro je znati da su vam u Gradskoj upravi otvorena vrata i da možete da pričate o planovima i problemima, kaže Mijatović.
IZVOZNA ORIJENTISANOST „INOPA“
Od ukupne „Inopove“ proizvodnje, svake godine u izvozu završi od 30 do 50 odsto, u čemu sa tri četvrtine učestvuju ušne markice za životinje. Uz planiran proboj na tržište Evropske unije i proizvodnju novih roba, rezultati će, uvereni su u ovoj firmi, biti još bolji.
Preduzeće „Inop“ proizvodi i druge robe, poput pločica za obeležavnje stabala i pločica za obeležavanje košnica.
M.Maksimović

Najnoviji broj

25. april 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa