INTERNET MAGAZIN
SRBIJA, INTERNET, TRŽIŠTE?
Globalna ekonomska kriza je svoj uticaj iskazala u gotovo svim segmentima poslovanja. Uprkos opštim negativnim trendovima, uslovljenim globalnom ekonomskom krizom, prihod po osnovu Internet oglašavanja u svetu i dalje raste. Srbija kao Internet tržište traži svoju šansu u ovim nepovoljnim uslovima i prema najavama koje ovih dana možemo čuti od predstavnika Vlade i stranih korporacija na naše Internet tržište konačno dolaze veliki igrači. Najveća svetska kompanija za promociju Interneta, Interactiv Advertising Bureau IAB, otpočela je pripreme za dolazak u Srbiju.
IAB je je planetarni lider kada je reč o promociji Interneta. Dolazak IAB u Srbiju značajno će pospešiti razvoj Interneta, posebno u oblasti digitalnog marketinga, standardizacije i edukacije. Godišnja studija koju su uradile Interactiv Advertising Bureau Europe (IAB Europe) i PricewaterhouseCoopers LLP pokazuje da, uprkos opštim negativnim trendovima, uslovljenim globalnom ekonomskom krizom, prihod po osnovu Internet oglašavanja u svetu i dalje raste. Prema ovoj studiji, u 2008. godini je potrošeno čak 29,5 milijardi evra na oglašavanje preko Interneta - evropsko Internet tržište vredelo je 12,9 milijardi evra, što predstavlja porast od 20 odsto u odnosu na 2007. godinu. U Sjedinjenim Državama oglašavanje preko Interneta je poraslo za 10,6 odsto u 2008. i vredelo je 16,6 milijardi evra. Alan Hero, predsednik i generalni direktor IAB Evrope, kaže: Mi čvrsto verujemo da će Internet industrija nastaviti da raste kroz zamisli, inovacije i ulaganje njenih učesnika...
IAB je je planetarni lider kada je reč o promociji Interneta. Dolazak IAB u Srbiju značajno će pospešiti razvoj Interneta, posebno u oblasti digitalnog marketinga, standardizacije i edukacije. Godišnja studija koju su uradile Interactiv Advertising Bureau Europe (IAB Europe) i PricewaterhouseCoopers LLP pokazuje da, uprkos opštim negativnim trendovima, uslovljenim globalnom ekonomskom krizom, prihod po osnovu Internet oglašavanja u svetu i dalje raste. Prema ovoj studiji, u 2008. godini je potrošeno čak 29,5 milijardi evra na oglašavanje preko Interneta - evropsko Internet tržište vredelo je 12,9 milijardi evra, što predstavlja porast od 20 odsto u odnosu na 2007. godinu. U Sjedinjenim Državama oglašavanje preko Interneta je poraslo za 10,6 odsto u 2008. i vredelo je 16,6 milijardi evra. Alan Hero, predsednik i generalni direktor IAB Evrope, kaže: Mi čvrsto verujemo da će Internet industrija nastaviti da raste kroz zamisli, inovacije i ulaganje njenih učesnika...
Najnoviji broj
30. april 2025.