ОТВОРЕНА ВРАТА ЗОРКА КЕРАМИКЕ

УМЕТНОСТ ПРАВЉЕЊА ПЛОЧИЦА

Идеја је да у оквиру фабрике људи виде да сам процес настајања плочица није магија него захтева посвећеност запослених и свакодневну контролу квалитета како би сваки човек добио плочицу какву заслужује, што подразумева најбољи квалитет, по чему је Зорка Керамика између осталог и позната

  • Број 3626 (27. апр 2017.)
  • К.Ј.
У сусрет сајму грађевинарства, “Зорка Керамика” била је домаћин свим архитектама, дизајнерима керамике, потенцијалним клијентима и сарадницима у “својој кући” у Хајдук Вељковој улици од 19. до 22. овог месеца у фабрици у Шапцу. У року од четири дана представници компаније пружили су заинтересованима прилику да искусе како настају плочице. Корисници производа које нуди Зорка Керамика, имали су прилику да виде како се од глине праве декори који улепшавају њихове домове.
Сваки дан организован посебно, имао је тематску целину, а гостима су били подељени и поклони. Доста новитета, корисних савета али и упознавања са комплетним процесом производње имао је за циљ да додатно приближи ову фабрику онима који су у директној комуникацији са купцима. До суботе, врата Зорка Керамике била су отворена за архитекте, дизајнере, керамичаре али и грађане.
Идеја је генерално да у оквиру наше фабрике позовемо људе да виде да сам процес настајања плочица није магија него захтева заиста посвећеност људи и свакодневну контролу квалитета како би сваки човек добио плочицу какву заслужује, а то подразумева најбољи квалитет, по чему је Зорка Керамика између осталог и позната. У ове дане је идеја да кроз отворена врата примимо све људе који сарађују са нама – истакао је један од представника фирме.
Квалитет производа доказује и то да производи Зорка Керамике не проналазе своје купце само у Србији, већ у њима уживају и потрошачи из Европе. Поверење које су заслужили биће преточено у ширење даље производње.
-Ове године завршавамо један велики инвестициони пројекат који ће омогућити да се Зорка Керамика још више прошири на околна тржишта и да постане компетентна у једном новом сегменту, средњевисоке класе производа. Тиме померамо границе производа и ове и следеће године и планирамо да ту технологију промовишемо на адекватне начине кроз покретање новог бренда и кроз неке нове канале продаје. Све то има за циљ да се постојећа фабрика прошири и да оно по чему је Зорка Керамика препознатљива постане део пословног окружења, не само Србије него и свих околних земаља – навео је Петар Миљковић, директор Зорка Керамике.


„Зорка Керамика“ је специјализована фирма за производњу зидних плочица у класи Монопороза и подних плочица у класи Грес Порцеланато чије су главне одлике висок квалитет, атрактиван дизајн, широк асортиман, природан материјал, здрава сировина, модерна опрема и технологија и константан раст производње и продаје и способност за равноправан наступ на европском и светском тржишту. Након 40 година производње керамичких плочица, постала је највећи српски произвођач плочица.
Фирма прати модерне светске трендове у области дизајна керамичких плочица. Програм подних керамичких плочица не би био комплетан без великог броја припадајућих серија које комбинују подну и зидну керамику у широком дијапазону боја и дезена, који се окрећу актуелном тренду природног окружења у виду имитација природних материјала: камена, мермера, текстила и дрвета.