Berza

  • aero 849 ▲ 5,47%
  • fito 3.024 ▲ 3,92%
  • gsfd 676 ⚫ 0,00%
  • impl 3.300 ▼ -0,90%
  • irtl 900 ▼ -5,26%
  • jesv 6.350 ▲ 0,95%
  • kmbn 3.279 ▲ 0,03%
  • mtlc 1.900 ▼ -2,06%
  • niis 692 ▲ 1,76%
  • pdza 8.300 ⚫ 0,00%
  • ptlk 20 ⚫ 0,00%
  • rso15102 125,79 ▲ 0,26%
  • rso18171 111,30 ▲ 1,27%
  • tgas 12.900 ▼ -0,76%
  • tigr 51 ⚫ 0,00%
  • tlkb 13.105 ⚫ 0,00%
  • trbg 4.400 ▲ 15,79%
  • trgom 955 ▲ 0,32%
  • vbse 2.950 ▲ 5,77%
  • vpdu 24.001 ▼ -9,45%
(16. oktobar 2019.)

Mladi u Srbiji: Sreća nije u materijalnom bogatstvu



(Beta) - U Srbiji 84 odsto tinejdžera ne smatra da je novac merilo uspeha i više ceni ugled i čast od novca, a 93 odsto njih je zadovoljno svojim izgledom i nema želju za estetskim korekcijama, pokazalo je istraživanje o mladima u Srbiji predstavljeno danas, koje su sproveli Dajrekt medija (Direct media United Solutions) i Ipsos (IPSOS Strategic Marketing).
Direktor istraživanja u Ipsosu Dejan Radosavljević istakao da je cilj projekta bio da "uzdrma rasprostaljene predrasude i stereotipe o sadašnjim tinejdžerima", a istraživanjem je obuhvaćena generaciji rođena između 2000. i 2013. godine, navedeno je u saopštenju.

"Zanimalo nas je, pre svega, koliko se generacija Z ili kako smo je nazvali nakon što smo je bolje upoznali - Lajk generacija, razlikuje od prethodnih i da li je spremna da se uhvati u koštac sa svim što budućnost nosi", rekla je direktorka sektora za istraživanje u Dajrekt mediji Ljubica Vukčević.

Istraživanje je pokazalo da 61 procenata ispitanika podržava ideju ponovnog uvođenja obaveznog služenja vojnog roka, a više od dve trećine anketiranih mladića ove uzrasne dobi iskazalo je spremnost da se odazove potencijalnoj vojnoj obavezi.

Idola mladih ima i u istorijskim, ali i u savremenim ličnostima poput Novaka Đokovića, Ronalda, Svetlane Cece Ražnatović i Ariane Grande.

Profesor na Filozofskom falultetu Aleksandar Baucal istakao je da su danas mladi kreatori sadržaja i da će svaki čovek u budućnosti tokom života promeniti 14 profesija, a da su danas među najtraženijim zanimanjima upravo ona koja do pre 10 godina nisu ni postojala.

Direktorka i osnivač Balkan Tube Festa Mirjana Vladisavljević ukazala je na motive mladih da uđu u svet YouTube-a.

"U Srbiji danas postoji više od 150 jutjubera koji imaju više od 100.000 subskrajbera, a njihov motiv da uđu u ovaj biznis uglavnom je novac, ali i slava i popularnost", kazala je Vladisavljevićeva.

Istraživanje o Lajk generaciji je sprovedeno u tri talasa tokom 2019. godine na nacionalno reprezentativnom uzorku od 1.200

Najnoviji broj

7. novembar 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa