Berza

  • aero 883 ▼ -0,56%
  • fint 585 ⚫ 0,00%
  • gsfd 677 ⚫ 0,00%
  • impl 3.500 ▲ 5,39%
  • ineu 44.750 ▲ 0,51%
  • infm 1.200 ▲ 33,33%
  • irtl 1.490 ▲ 7,50%
  • jesv 6.973 ▲ 2,79%
  • kmbn 3.199 ▼ -0,96%
  • kmbnpb 1.120 ▼ -10,69%
  • mtlc 2.000 ⚫ 0,00%
  • niis 728 ⚫ 0,00%
  • plnm 520 ⚫ 0,00%
  • stotn 170 ▼ -5,56%
  • tgas 13.500 ⚫ 0,00%
  • trgom 955 ▼ -0,52%
  • utsi 1.800 ▲ 20,00%
  • vbse 2.900 ⚫ 0,00%
(11. februar 2019.)

Od danas se banci žalite na vebsajtu

Foto: QCS Group

Foto: QCS Group

Sve banke u Srbiji moraće od danas na svojim internet prezentacijama da omoguće klijentima da podnose prigovore, kao i da jasno postave obaveštenje sa informacijama o postupku zaštite prava korisnika.

"Utvrđena je obaveza finansijske institucije da omogući podnošenje prigovora preko svoje internet prezentacije, i to već na njenoj naslovnoj stranici, kao i da u delu svoje internet prezentacije koji se odnosi na prigovore postavi obaveštenje sa opštim informacijama o postupku zaštite prava korisnika", rečeno je Tanjugu u Narodnoj banci Srbije, koja je donela ovu odluku.

Takođe, ako je ugovor zaključen "na daljinu", na primer, korišćenjem mobilnog bankarstva, preko mobilnog telefona, banke i druge finansijske institucije imaju obavezu da omoguće podnošenje prigovora na isti način, preko mobilne aplikacije.

"Te institucije će ubuduće biti dužne da u svakom pojedinačnom slučaju izdaju potvrdu o prijemu prigovora, umesto samo po izričitom zahtevu podnosioca prigovora, što je do sada bio slučaj", objašnjavaju u NBS.

Time se, kažu, klijentima olakšava eventualno dokazivanje ako žele da nastave postupak podnošenjem pritužbe NBS-u ili pred sudom.

U Narodnoj banci dodaju da je privredi i građanima omogućeno i jednostavnije podnošenje pritužbe jer je precizno navedeno šta pritužba Centralnoj banci treba da sadrži.
Tanjug

Najnoviji broj

5. decembar 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa