Инфо

Берза

  • aero 704 ▲ 5,86%
  • alfa 33.000 ⚫ 0,00%
  • enhl 600 ⚫ 0,00%
  • irtl 465 ▼ -8,82%
  • kmbnpb 880 ▲ 0,92%
  • mtlc 2.015 ▲ 0,60%
  • niis 685 ▲ 0,15%
  • pmli 401 ▼ -4,52%
  • sjpt 174 ⚫ 0,00%
  • stup 5.900 ⚫ 0,00%
  • tgas 10.855 ▲ 0,03%
  • vjdn 671 ⚫ 0,00%
(11. фебруар 2019.)

Од данас се банци жалите на вебсајту

Фото: QCS Group

Фото: QCS Group

Све банке у Србији мораће од данас на својим интернет презентацијама да омогуће клијентима да подносе приговоре, као и да јасно поставе обавештење са информацијама о поступку заштите права корисника.

"Утврђена је обавеза финансијске институције да омогући подношење приговора преко своје интернет презентације, и то већ на њеној насловној страници, као и да у делу своје интернет презентације који се односи на приговоре постави обавештење са општим информацијама о поступку заштите права корисника", речено је Тањугу у Народној банци Србије, која је донела ову одлуку.

Такође, ако је уговор закључен "на даљину", на пример, коришћењем мобилног банкарства, преко мобилног телефона, банке и друге финансијске институције имају обавезу да омогуће подношење приговора на исти начин, преко мобилне апликације.

"Те институције ће убудуће бити дужне да у сваком појединачном случају издају потврду о пријему приговора, уместо само по изричитом захтеву подносиоца приговора, што је до сада био случај", објашњавају у НБС.

Тиме се, кажу, клијентима олакшава евентуално доказивање ако желе да наставе поступак подношењем притужбе НБС-у или пред судом.

У Народној банци додају да је привреди и грађанима омогућено и једноставније подношење притужбе јер је прецизно наведено шта притужба Централној банци треба да садржи.
Танјуг

Најновији број

21. фебруар 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa