Инфо

Берза

  • aero 921 ▼ -0,65%
  • dinnpb 6.107 ▲ 0,10%
  • dnos 3.280 ▲ 7,51%
  • irtl 1.049 ▼ -11,03%
  • jmbn 4.450 ▼ -11,00%
  • kmbnpb 970 ▼ -2,02%
  • mtlc 1.900 ⚫ 0,00%
  • niis 566 ▼ -1,91%
  • rtar 798 ⚫ 0,00%
  • tgas 13.182 ▲ 1,40%
  • thpt 230 ⚫ 0,00%
  • trbg 3.500 ▲ 6,06%
  • unpr 750 ⚫ 0,00%
(4. август 2020.)

Аутомобил за четрнаестогодишњаке

фото: Каматица

фото: Каматица

На веома конкурентном француском тржишту аутомобила Цитроен покушава да се пробије возилом за 14-годишњаке. Оно би требало да буде посебно интересантно цар схаринг платформама. Поменуто возило француског аутомобилског гиганта је електрично и, што је још занимљивије, могу га возити особе старе 14 година. У ауту под именом Цитроен Ами има места само за два путника, а он може да развије брзину до 45 километара на сат.

Цитроен наиме прати стратегију развоја Париза, чија градоначелница чини велике напоре да смањи загађење и саобраћајне гужве. Део тих напора уочава се и у инсистирању да се више користе бицикли, као и се смањи број власничких аутомобила у корист дељених.

Већ скоро деценију у француској престоници постоје цар схаринг сервиси. Аутолиб је један од њих. Ова компанија добила је и државну помоћ, те сада у понуди има 2.500 електричних возила и око 150.000 корисника који редовно возе њена кола. Међутим то партнерство је недавно прекинуто па се сада на тржишту уткрују неки нови играчи. То су Фрее2Мове, иза којег стоји ПСА Гроуп у чијем власништву је и Цитроен, затим Зитy у власништву Ренаулта, и трећи СхареНоњ у заједничком власништву БМЊ-а и Даимлера.

Поменути мали алектрични ауто, Цитроен Ами, требало би да се нађе у флоти ових компанија за дељење аутомобила. Први ће стотину ових возила купити Фрее2Мове. Међутим, иако га могу возити лица од 14 година, цар схаринг компанија ће ипак повисити границу за своје кориснике на 16 година.
Каматица
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa